جزئیات منتشر شده از نوروز «دورهمی»/ مهران مدیری و سلبریتی ها دوباره


ساعت: 09:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814797

تهیه کننده «دورهمی» جزئیات این سریال را که همزمان با نوروز 1401 فصل جدید او پخش می شود، اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیزر برنامه «دورهمی» از شبکه نسیم رونمایی شد و ناصر غدیر کاشانی تهیه کننده این سریال متنی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که در توضیح سریال «دورهمی» نوروزی می پردازد.

وی نوشت: در ایام نوروز با ویژه برنامه نوروزی از شبکه نسیم همراه شما خواهیم بود.

این برنامه با حضور افراد مشهور اعم از هنرمندان، بازیگران، خوانندگان، قهرمانان ورزشی و که در این فصل به همراه 7 نفر از بستگان خود اعم از اعضای خانواده، دوستان، همکاران و … به عنوان شرکت کننده در برنامه ایجاد شد. .

در این فصل رویکرد تهیه کنندگان برنامه استفاده از نظر مخاطبان برای خلق لحظات شاد و مفرح و کاملا متفاوت با فصل قبل است. طراحی و ساخته شده است که این پرسش و پاسخ ها با لحظات شاد بسیاری همراه است.

موضوعات این فصل خارج از رژیم تخصصی بوده و در سطح اطلاعات عمومی که برای تمامی بینندگان در سراسر کشور جذاب و پاسخگو است، تدوین شده است.

همچنین بیشتر زمان برنامه در قسمت دور با 8 شرکت کننده خواهد بود و تنها یک نفر در قسمت ربات ادامه خواهد داد. این مسابقه یک بازی گروهی است و مهمان دعوت شده سرپرست تیم است.

در این فصل حدود 80 تیم در این مسابقات شرکت می کنند که بعد از هر برنامه مشخص می شود و در پایان مسابقه به بالاترین نتیجه جایزه ویژه تعلق می گیرد. تاکنون بیش از 60 قسمت از این فصل ضبط شده است و تولید تا پایان 80 قسمت ادامه دارد.

امیدواریم در این فصل از برنامه لذت ببرید و لحظات شاد و جذاب زیادی را در کنار خانواده تجربه کنید و از برنامه لذت ببرید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید