جزئیات مهم آزمون استخدامی 1401


ساعت: 10:49
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836851

کلیه سوالات از مواد آزمون عمومی و اختصاصی نهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به صورت چهار گزینه ای با ضریب 1 می باشد و به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات یک سوم نتیجه منفی در نظر گرفته می شود. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور از روز چهارشنبه 26 بهمن ماه سال گذشته از طریق درگاه اطلاع رسانی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور www.sanjesh.org آغاز شد. و حدود 93000 نفر دستگاه های اجرایی به صورت داوطلبانه در نهمین آزمون استخدامی شرکت کردند.

امتحانات کار مرتبط با وزارت آموزش و پرورش دیروز جمعه 15 اردیبهشت 1401 توسط 500000 داوطلب شرکت کننده در آزمون استخدام پرسنل مشاغل شغلی آموزش و پرورش و امتحانات سایر موسسات برگزار شد. آنها همچنین در 21 جولای 1401 برگزار می شوند.

تمامی سوالات از مواد آزمون عمومی و اختصاصی دارای چهار گزینه با ضریب یک می باشد. هرگونه پاسخ نادرست به سوالات، نتیجه منفی یک سوم محسوب می شود.

دستگاه های اجرایی ممکن است کمتر از 6 ماه پس از اعلام نتیجه نهایی آزمون تا زمان برگزاری آزمون بعدی با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی و سازمان سنجش آموزش کشور در هر یک از سمت های مورد نظر مهلت داشته باشند. هیچ نامزد یا افراد پذیرفته شده ای وجود ندارد. مورد نیاز دستگاه

از بین داوطلبان شرکت در آزمون با در نظر گرفتن اولویت دوم داوطلبان و با رعایت شرایط تعیین شده در کار محل های تعیین شده در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مشترک کامل دستگاه مورد نظر (شامل حد نصاب، سهمیه، جنسیت) ، پاسخ نتایج مفید در آزمون کتبی، آنها را به انجام سایر مراحل استخدام دعوت کنید.

مبنای اعلام نتیجه آزمون سراسری مشترک، اولویت اول انتخابی داوطلبان می باشد و اولویت دوم صرفاً در مرحله تکمیل ظرفیت (در صورت وجود) لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام/
منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید