جزئیات وام 10 میلیون تومانی بیماران کرون

جزئیات وام 10 میلیون تومانی بیماران کرون

روز جدید : مدیرعامل بانک مهر ایران در قرض الحسنه گفت: این بانک در تلاش است تا وام 10 میلیون تنی سرپرستان خانوارهای مبتلا به بیماری عروق کرونر را در اسرع وقت بر اساس برنامه های مسئولیت اجتماعی خود بازپرداخت کند.

سید سعید شمسی نژاد درباره جزئیات بازپرداخت وام سرپرستان خانواده های مبتلا به بیماری عروق کرونر گفت: میزان این وام 10 میلیون تن و اقساط آن 36 ماهه است. علاوه بر این، از آنجایی که این وام یک وام خوب است، کارمزد سالانه آن تنها 4 درصد است.

وی افزود: این وام برای تامین هزینه های درمان و دوری از مشاغل سرپرستان خانوارهایی که به دلیل تاج گذاری در بیمارستان بستری شده اند در نظر گرفته شده است. بنده و همکارانم در بانک مهر ایران همانطور که وزیر اقتصاد و دارایی تاکید کرده اند در تلاش هستیم تا این وجوه را در اسرع وقت به واجدین شرایط پرداخت کنند. اما لازم است لیست افراد واجد شرایط دریافت این وام را به بانک مهر ایران ارسال کنید.

شمسی نژاد تاکید کرد: تا سفارش بعدی نیازی به مراجعه هموطنان به شعب بانک مهر ایران نیست و اطلاع رسانی شرکت کنندگان در این طرح توسط بانک انجام می شود. ابتدا اطلاعات افراد باید توسط وزارت بهداشت به وزارت اقتصاد و دارایی ارسال شود و با اطلاعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطابقت داشته باشد. سپس داده های واجد شرایط به بانک های موجود ارسال می شود و با ارسال پیامک به معرفی شدگان و تماس تلفنی اطلاعات لازم ارائه می شود. بنابراین در حال حاضر نیازی به حضور هموطنان عزیز در شعب بانک ها نیست.

وی درباره کسانی که این وام به آنها اعطا شده است، گفت: این وام ها به سرپرستان خانوارهایی که به دلیل بیماری عروق کرونر قلب در بیمارستان بستری شده اند و هیچ کاری ندارند، پرداخت می شود.

مدیرعامل بانک ایران در خصوص ضمانت نامه مورد نیاز این وام گفت: خوشبختانه می توانیم تسهیلات مبتنی بر اعتبار را در بانک ایران پرداخت کنیم و در رابطه با این وام افراد نیز بر اساس اعتبار به حساب هر فرد واریز می شوند. و قوانین و مقررات حاکم بر شبکه بانکی تحت ضمانت نامه عمل خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید