جزئیات پرداخت معوقات ارزشیابی معلمان


ساعت: 10:28
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915229

نگی سیاهکالی مرادی جزئیات پرداخت معوقات و نمره دهی معلمان را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقی سیاهکالی مرادی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ; وی بیان کرد: برای کلیه همکاران مشمول طرح رتبه بندی 50 درصد رتبه اول اخذ و به مدت 9 ماه که شامل شش ماهه دوم 1400 و سه ماهه اول 1401 می باشد به حساب حساب در مرداد امسال

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین مرادی ادامه داد: در آبان ماه امسال برای کلیه همکارانی که حکم آنها صادر شد حکم رتبه بندی رتبه اول صادر و معوقات هفت ماهه آنها واریز شد.

و افزود: طبق قانون یک ماه از ماه اول همکارانی که بیمه آنها خدمات درمانی است کسر می شود.

سیاهکالی مرادی تصریح کرد: برای همکارانی که بیمه آنها تامین اجتماعی است، هفت ماه معوقه آنها طبق قانون به طور کامل پرداخت می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: برای کلیه همکارانی که در مردادماه امسال 9 ماه علی الحساب دریافت کرده اند، 3 ماه علی الحساب مربوط به سال 1401 تحت عنوان بازده جبرانی کسر شده است.

وی ادامه داد: بیمه و مالیات همکاران بر اساس قوانین جاری کسر می شود.

این مسئول با بیان اینکه برخی از همکاران عزیز فرهنگی نگران عدم صدور رای یا کسورات قانونی هستند، تصریح کرد: جای نگرانی نیست تعدادی از همکاران که به دلیل مشکلات سیستمی موفق به صدور اخطاریه و تصمیم گیری نشده اند و مشکلات سیستم وجود دارد. رفع شده است در زمینه صدور احکام انجام می شود و پس از احتساب کلیه کسورات قانونی از حقوق آذر ماه اقدامات و معوقات خود را دریافت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: مراحل رتبه بندی ادامه دارد و با مشخص شدن رتبه واقعی همکاران، معوقات مربوط به مابه التفاوت رتبه 1 با رتبه واقعی محاسبه و پرداخت می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید