جزییات طرح بهبود یارانه نان تمامی دستگاه های اجرایی مشخص شد


ساعت: 13:04
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837500

وزیر اقتصاد با اشاره به تاخیر در اجرای قانون اصلاح ارز ترجیحی به دلیل آغاز سال جدید و ماه مبارک رمضان گفت: از تمامی دستگاه های اجرایی استان ها برای رفع ابهامات این طرح دعوت شد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید احسان هندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در حاشیه نشست مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها که با حضور استانداران سراسر کشور برگزار شد، گفت: جلسات متعددی برای اصلاحات در ستاد اقتصادی دولت برگزار شد. سامانه پرداخت یارانه به کالاهای اساسی

وی افزود: با توجه به آغاز سال و ماه مبارک رمضان وقفه ایجاد شد و با توجه به پایان ماه مبارک رمضان از تمامی دستگاه های اجرایی دعوت شد تا جزئیات و ابهاماتی که ممکن است در دستگاه ها و استان ها پیش بیاید روشن شود. سطوح.”

وزیر اقتصاد افزود: جلسه امروز با حضور همه وزرا و معاونان وزرا از جمله مدیران و کارکنان موثر قوه مجریه برگزار شد. اولین ارائه توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه به عنوان مرکز هماهنگی یارانه اصلاحات در کشور انجام شد. خدای ناکرده از فردا با بازگشت استانداران شاهد اجرای این طرح با کمترین ابهام و حداکثر بازدهی باشیم.

وی در خصوص جزئیات این طرح گفت: اصلاح سیاست های حمایتی به ویژه در کالاهای راهبردی مانند نان از اولویت های این طرح است. برای سایر کالاها نیز ارائه کاربرگ مصوب مجلس در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید