جزییات فصل دوم پارتی شو ایرج طهماسب با تغییر به 2 شخصیت محبوب

جزییات فصل دوم پارتی شو ایرج طهماسب با تغییر به 2 شخصیت محبوب

اگرچه شایعاتی مبنی بر پایان زودهنگام برنامه «مهومنی» به گوش می رسید، اما طبق اعلام روابط عمومی پلتفرم پخش، این سریال براساس قرارداد اصلی 30 قسمتی ساخته شد و پس از پایان قسمت 30، پرونده فصل اول بسته شد

به گزارش همشهری آنلاین، نیمه مهرماه آخرین قسمت از پارتی عروسکی ایرج طهماسب و عروسک هایش در نمایش خانگی منتشر شد و بازیگران این سریال با مخاطبان خداحافظی کردند.

یک مهمانی با همه عروسک های شیرین و بامزه می تواند ماه ها ادامه داشته باشد. به همین دلیل است که برخی از تماشاگران پایان این سریال در قسمت 30 را یک خداحافظی زودهنگام می دانند. اما طبق شنیده ها به زودی تولید فصل دوم این پارتی آغاز خواهد شد.

با وجود اینکه در قسمت آخر همه عروسک ها خداحافظی کردند، اما از صحبت هایشان مشخص بود که نمی خواهند بروند.

ایرج طهماسب، کلاه قرمزی عروسک قدیمی متولد 1371 است و تا سال 1396 به مدت 26 سال در برنامه های مختلف ایفای نقش کرد. با توجه به آنچه گفته شد، بعید است طهماسب بخواهد با عروسک های جدید خود به عنوان بیبی، پیشا خداحافظی کند. ، شباش، قیمه، کیته خانم، مجسی و غیره. خیلی زود.

پس از پخش آخرین قسمت، بسیاری از مخاطبان با گذاشتن نظرات خود از پایان یافتن این سریال ابراز ناراحتی کردند. یکی از کاربران نوشته است: جشن باید توسط مادر متولد نشده تمام شود، لطفا دوباره این کار را انجام دهید. یکی دیگر از مخاطبان نیز نوشت: وای خدای من عاشق بچه ام بدون او چه کنم؟

عروسک بچه کلاه قرمز نسل دیروز است که لباس های شیک پوشیده است. شیطنت کلاه قرمزی را در گفتار و رفتارش دارد; اما در مقایسه با این عروسک، مانند بچه های نسل جدید، جسارت و هوش بیشتری دارد. این کودک خیلی سریع در قلب مخاطبان جای گرفت و به یکی از شخصیت های اصلی سریال تبدیل شد.

در قسمت آخر فصل اول با کودکی متحول شده مواجه شدیم. کودکی که حاضر نشد با اصرار ایرج طهماسب خداحافظی کند و گفت: الان برای خداحافظی سلام نکردم. او که مهربانتر و فداکارتر از همیشه به نظر می رسید، دوست نداشت خداحافظی کند. اما از طرفی دلش برای اخراج های تالار عروسی به درد آمد. به همین دلیل به ایرج طهماسب گفت: مرا دور بریز. اما آنها را دور نریزید.

پشه گیاهخوار شد و نیشش را بست

این بچه در قسمت آخر جنبه های دیگری از شخصیت خود را نشان داد. در قالب یک فرد خوب و خوش نیت به دیگران کمک می کرد و کسب و کار آنها را تلفنی شروع می کرد. همچنین در سکانس آخر اعتراف کرد که عاشق دختر گل فروش شده و با او رابطه پنهانی داشته است. پشه، یکی دیگر از شخصیت های محبوب این سریال نیز گفت که گیاهخوار شده و گاز نگرفته است.

این ویژگی ها احتمال ادامه حزب را نشان می دهد. طهماسب در فصل بعد می تواند این جزییات را بسط دهد و فرزند تازه و شاداب تری به مخاطب بدهد.

پارتی گروه عروسکی و کمدی با اجرای ایرج طهماسب و صداپیشگی هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، سهیل مستیبیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی، هنرمند علی زرمهری، سهیل راهبر زارع، سارا صبری، بهادر مالکی و نازنین شعبانی به کارگردانی ایرج طهماسب به تهیه کنندگی حسن خدادادی محصول 1400 می باشد.

سریال پارتی برنامه ای گفت و گو محور است که در آن ایرج طهماسب در کنار عروسک ها میزبان چهره های مشهور عرصه های هنری و ورزشی است.

دیدگاهتان را بنویسید