جسد مالک کلانشهر با آزمایش DNA شناسایی شد


ساعت: 22:51
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841764

صادق جعفری چگنی گفت: هویت جسد حسین عبدالبکی متهم اصلی و مالک و پیمانکار ساختمان کلانشهر آبادان نیز از طریق آزمایش ژنتیک (DNA) توسط پزشکی قانونی تایید شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، صادق جعفری چگنی، دادستان مرکز استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: جسد قبلاً توسط خانواده متوفی شناسایی شده بود و پلیس استان با اثر انگشت هویت وی را تایید کرد، اما با توجه به اینکه آزمایش DNA یکی از مطمئن ترین روش ها برای شناسایی افراد است. جسد برای انجام آزمایشات ژنتیکی تحویل پزشکی قانونی شد و نتیجه آزمایش امروز اعلام شد.

وی ادامه داد: اجساد سایر جانباختگان این حادثه نیز برای بازرسی و شناسایی به پزشکی قانونی تحویل و اقدامات قانونی در این زمینه انجام شد.

جعفری چگنی گفت: همچنین اکیپی از پزشکان اداره کل پزشکی قانونی استان برای رصد پرونده مصدومان بر بالین آنها حضور یافته و اقدامات قانونی لازم را انجام دادند.

دادستان مرکز استان خوزستان گفت: با دستور بازپرس، هیاتی از کارشناسان رسمی و متخصص در حوزه های مختلف مرتبط با حادثه روز گذشته به محل حادثه اعزام شدند و در صورت بررسی علل، عوامل، دستورالعمل ها و ضوابط ایمنی ساختمان، بررسی های لازم انجام شد. مرتکبین دخیل باشند، طبق قانون مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید