جشن بازسازی تمامی منازل روستایی در سال 1410 برگزار می شود/ اعتبار 500 میلیارد ریالی دولت برای مناطق زلزله زده هرمزگان تصویب شد.


ساعت: 21:25
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881213

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: دولت برای مناطق زلزله زده هرمزگان 500 میلیارد ریال اعتبار مصوب کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آروم نیوز ، اکبر نیکزاد در سفر به میاندوآب در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت های ستادی بنیاد مسکن در مناطق زلزله زده هرمزگان گفت: کار آواربرداری در مناطق زلزله زده هرمزگان آغاز شد و ستاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این محل فعال شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: در این راستا مبلغ 500 میلیارد ریال در دولت مصوب شده است.

وی با بیان اینکه مصالح ایمن سازی شده و به سمت مناطق زلزله زده در راه است، گفت: به زودی در خصوص تسهیلات و کمک های بلاعوض برای مناطق زلزله زده تصمیم گیری می شود و انشاالله کار بازسازی بلوک ها نیز آغاز خواهد شد.

نیکزاد همچنین با اشاره به اینکه اعطای 200 میلیون تومان تسهیلات ساخت واحدهای روستایی به زودی اعلام می شود، اظهار داشت: بر اساس آخرین پیگیری های دفتر رئیس جمهور، تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن برای ساخت واحدهای روستایی ابلاغ می شود. به زودی .

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: 50 درصد واحدهای روستایی کشور نوسازی شده و 50 درصد مابقی شامل 2 میلیون و 700 هزار واحد نیاز به نوسازی دارد.

وی گفت: پیش بینی می کنیم تا سال 1410 تبدیل تمام خانه های روستایی را جشن بگیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید