جشن مرزبندی خراسان جنوبی را تا پایان سال 1401 برگزار می کند


ساعت: 15:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1897180

معاون قاضی و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام کرد؛

بابایی از برگزاری جشن خط کشی خراسان جنوبی تا پایان سال 1401 خبر داد و گفت: در خراسان جنوبی 14 میلیون و 500 هزار هکتار اراضی ملی داریم که 98.5 درصد آن شناسنامه دار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، حسن بابایی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: دستگاه قضایی این استان یکی از پیشروترین دستگاه های قضایی کشور است و عملکردها نشان از پویایی و تحول در این مجموعه دارد. .

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اجرای طرح مرزبندی و تامین اعتبار برای تکمیل این پروژه در خراسان جنوبی از اهداف سفر به این استان است.

بابایی تصریح کرد: مقام معظم رهبری 8 راهکار اساسی را برای مسئولان دربار مطرح کردند و در راهبرد پنجم فرمودند متر به متر ماهیت زمین مشخص شود.

با اشاره به اینکه تنها راه مبارزه با زمین خواری، تجاوز به جنگل، تجاوز به کوهستان و … است. اجرای طرح کاداستر است، ادامه داد: اگر اختلاف مرزی به سرانجام خوبی برسد، بسیاری از مشکلات و دعاوی حل می شود.

قائم مقام قاضی و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه سیاست های برنامه هفتم توسعه روز گذشته ابلاغ شد، گفت: در این طرح آمده است که طرح مرزبندی به صورت 100 درصدی اجرا شود.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر اقدامات خوبی انجام شده است، افزود: از مجموع 164 میلیون هکتار مساحت کشور، 137 میلیون هکتار اراضی ملی است که 132 میلیون هکتار آن یعنی 132 میلیون هکتار. 97 درصد گواهی صادر شده است.


صدور سند حریم 98.5 درصد اراضی ملی خراسان جنوبی

بابایی تصریح کرد: در خراسان جنوبی 14 میلیون و 500 هزار هکتار اراضی ملی داریم که 98.5 درصد آن ثبت شده است.

معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طرح تحدید اراضی کشاورزی را نیز در سال جاری آغاز کرد و ادامه داد: 31 هزار هکتار از مزارع کشاورزی استان خراسان جنوبی از 198 هزار هکتار سند رسمی شد که با که از این نظر این بخش در رتبه سوم کشور قرار دارد.

وی گفت: با اختصاص اعتبارات ویژه به این استان می توانیم جشنواره هدانداری را تا پایان امسال برگزار کنیم.

بابایی با بیان اینکه مردم باید در اجرای حریم کشاورزی پیش قدم باشند، تاکید کرد: باید از ظرفیت بخشداران، دهیاران، هیئات مذهبی و ائمه جمعه برای تشویق کشاورزان به اجرای این طرح استفاده شود.

معاون قضایی رئیس جمهور و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در روستاها انجام شده است، افزود: 70 درصد روستاها به ثبت رسیده و بخش زیادی از روستاها نیز به ثبت می رسد. پایان. از سال.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید