جلالی به طور جداگانه تمرین می کرد/ چند توصیه جدی در مورد نحوه انجام آن در اواسط تمرین


ساعت: 18:55
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908750

دومین تمرین تیم ملی در آغاز پنجمین مرحله آماده سازی

در اولین روز از پنجمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی، دومین تمرین تیم ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این تمرین که از ساعت 16 آغاز شد، 16 بازیکن تیم ملی به همراه 11 بازیکن تیم جوانان با حضور در یک “پکیج” بدن خود را آماده کردند. پس از 30 دقیقه تمرین در سالن پک، بازیکنان به زمین شماره دو رفتند و یک تمرین جدی و تاکتیکی را با هدایت کارلوس کی روش انجام دادند.

ابوالفضل جلالی که در روزهای گذشته دچار بیماری شده بود امروز در تمرین تیم ملی حاضر شد اما به غیر از سایر ملی پوشان به همراه یکی از اعضای کادرفنی برنامه ویژه ای را انجام داد.

در این تمرین بازیکنان برنامه های تاکتیکی مختلف سرمربی تیم ملی را اجرا کردند. کی روش در نقاط مختلف این تمرین با قطع تمرین و اشاره به نکات مختلف، بازیکنان را به اجرای بهتر تمرینات تاکتیکی راهنمایی کرد. افزایش سرعت تصمیم گیری، پاس های دقیق با انجام کارهای ترکیبی مختلف و راه های رسیدن به دروازه حریف از بخش های تمرین امروز تیم ملی بود.

تمرینات تیم ملی نیز فردا پیگیری می شود، بر این اساس 20 دقیقه ابتدایی تمرین تیم ملی فردا صبح در اختیار اصحاب رسانه قرار می گیرد و خبرنگاران و عکاسان و فیلمبرداران می توانند با کارت مطبوعاتی وزارت ورزش و جوانان در تمرین فردا حضور پیدا کنند. تمرین تیم ملی از ساعت 10:30 آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید