جلسه علنی مجلس آغاز شد/طرح بانکداری اسلامی در دستور کار نمایندگان قرار گرفت


ساعت: 08:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890499

دومین گزارش کمیسیون اقتصادی از طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستور کار مجلس قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه علنی امروز چهارشنبه 5 مردادماه شورای اسلامی به ریاست محمد باکر کلیباف و با حضور نمایندگان برگزار شد.

در این جلسه دومین گزارش کمیته اجتماعی درباره طرح انتقال سوابق بیمه ای یا بازنشستگی بین صندوق های بازنشستگی و گزارش کمیته قضایی و حقوقی از طرح اصلاح مواد (705) تا (711) از کتاب پنجم قانون اساسی. ادامه قانون مجازات اسلامی در این جلسه خواهد بود

همچنین در این جلسه گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی از طرح حمایت از مالکیت صنعتی اختراعات، طرح‌های صنعتی و علائم تجاری و گزارش کمیسیون اقتصادی از طرح بانکی جمهوری اسلامی ایران مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

از دیگر برنامه های جلسه علنی امروز است.

در این جلسه نمایندگان کمیته آموزش، تحقیقات و فناوری با درخواست تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و گزارش کمیته کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد تصویب این مصوبه موافقت کردند. درخواست تحقیق و تفحص از فعالیت سازمان جهاد کشاورزی گلستان از سال 1392 تا 1400 و رسیدگی به دو درخواست فوری در خصوص وظیفه دولت برای فعال سازی دیپلماسی اقتصادی.

انتخاب سه نفر از کمیته برنامه و بودجه و محاسبات به عنوان اعضای هیئت امنای هیأت محاسبات، انتخاب هر کدام یک نفر از کمیته های برنامه و بودجه و محاسبات و اقتصادی به عنوان عضو کارگروه مدیریت عواقب احتمالی. انتشار اوراق مالی و اسلامی و انتخاب یک نفر از هر یک از کمیسیون های کشاورزی، آب، منابع طبیعی، صنعت، معدن و اقتصادی برای نظارت بر اجرای بند (ط) تبصره (6) قانون بودجه سال 1401. در سطح کشور از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی شورای اسلامی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید