جلسه هماهنگی مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان با حضور داور


ساعت: 15:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805519

جلسه هماهنگی مرحله پلی آف لیگ برتر بانوان در سال 1400 به ریاست داور برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران جام سردار دلها با حضور چهار تیم سایپا، ذوب آهن، باریج از تاریخ 16 لغایت 21 بهمن ماه برگزار می شود. اسانس و پیکان و میزبان سالن فدراسیون والیبال.

جلسه هماهنگی این مرحله از مسابقات امروز (چهارشنبه 13 بهمن ماه) به ریاست محمدرضا داورزنی و با حضور وحید مرادی مشاور عالی، فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان، میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون، شهرام عظیمی، رئیس سازمان لیگ، مهناز شادل، مشاور بانوان، مرتضی افجه ای کمیته انفورماتیک و حمید احمدی نیا، مدیر ارتباطات فدراسیون برگزار شد.

رئیس فدراسیون والیبال در ابتدای این جلسه بر رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی مسابقات در این مرحله از مسابقات تاکید کرد و گفت: رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی.

در این جلسه بار دیگر تاکید شد که با توجه به حساسیت مسابقات پلی آف و به منظور جلوگیری از اشتباهات احتمالی و برگزاری مسابقات با دقت و کیفیت کامل، کلیه مسابقات مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال بانوان با تجهیزات نظارت تصویری و اطلاعات والیبال سیستمVIS) که برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید