جلسه یک فوریتی مجلس دانش آموزی در اردبیل برگزار می شود


ساعت: 10:37
تاریخ انتشار: 1401/02/14
کد خبر: 1836370

رئیس شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل:

عالی از برگزاری سلسله نشست های دانشجویی با نمایندگان استان اردبیل در مجلس خبر داد و گفت: این برنامه در دانشگاه آزاد اردبیل برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی عالی مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما از آغاز سلسله جلسات مطالبه گری با عنوان مجلس دانشجویی برای حل مشکلات مردم با دانشجویان و کارشناسان خبر داد. در دانشگاه اردبیل.آزاد. مجمع نمایندگان استان اردبیل، استاندار، استاندار و شهردار اردبیل برای حضور در این برنامه دانش آموزی دعوت شدند تا به درخواست ها و سوالات مهم و اساسی دانشجویان و کارشناسان برخاسته از دغدغه های مردم پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه مجلس دانش آموزی از 30 اردیبهشت ماه 1401 آغاز به کار می کند، گفت: برای حضور در این برنامه از تمامی نمایندگان استان در مجلس و مسئولان استانی دعوت نامه ارسال شده است.

عالی به ظرفیت دانشگاه ها برای حل مشکلات کشور اشاره کرد و گفت: دانشگاه با وجود سرمایه های علمی و نخبگان در عرصه های مختلف می تواند با همکاری و همفکری کارشناسان، راهکارهای علمی برای حل مشکلات کشور و اداره کشور ارائه کند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان اردبیل هدف از برگزاری این برنامه نخبگانی را بررسی وضعیت کشور و استان عنوان کرد و گفت: امیدواریم این سلسله نشست ها سرآغازی برای تعامل هر چه بیشتر و بهتر باشد. جامعه نخبگان با نمایندگان مجلس و مسئولان کاهش جامعه ملی و استانی باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید