جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی شهرستان گیرافت


ساعت: 14:11
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810489

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و مدیریت حوزه آبخیز جنوب کرمان اعلام کرد.

حنباز امیرفضلی گفت: اقدامات به موقع یگان حفاظت اداره کل مدیریت منابع طبیعی و حوزه جنوب کرمان از تهاجم به اراضی ملی شهرستان گیرافت جلوگیری کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ خانباز امیر افضلی فرمانده حفاظت اداره کل منابع طبیعی و حوضه های آبخیز جنوب کرمان گفت: دلفارد شهرستان جیرفت پذیرفته شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش، وی با نیروهای تابعه به منطقه تجسس اعزام شد و با اقدام به موقع از تهاجم اراضی ملی به این منطقه جلوگیری شد.


فرمانده یگان حفاظت اداره کل مدیریت منابع طبیعی و آبفای جنوب کرمان با تاکید بر تشکیل پرونده و معرفی متخلفان به مراجع ذیصلاح افزود: در این رابطه یک دستگاه بیل مکانیکی در دادگاه توقیف شد.


امیر افضلی افزود: پیشگیری از وقوع جرم اولویت اول فرماندهی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و مدیریت آب است و نیروهای این یگان به گشت های مستمر خود در اراضی ملی منطقه ادامه می دهند و در صورت وجود این گونه تخریب است و تصرف اراضی ملی را زیر نظر دارد.


فرمانده اداره حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در پایان خاطرنشان کرد: دوستداران طبیعت می توانند با شماره تلفن 139 و 1504 کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب تماس بگیرند. کرمان تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیرمجاز در اراضی ملی برای جلوگیری از آسیب های جبران ناپذیر به مراتع و جنگل ها.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید