جلوگیری از حرکت خودروهای بدون زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی

ساعت: 19:59
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1789235

رئیس پلیس راه کشور در خصوص اجرای طرح زمستانی راهداری پلیس راهور گفت: تردد خودروها بدون زنجیر چرخ در محورهای ارتباطی کوهستانی با مانع مواجه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ هادی امیدوار جمعه شب در حاشیه بازدید از محور سوادکوه با اشاره به آغاز طرح زمستانی پلیس و خدمات و ارگان های پشتیبانی از اول آذرماه گفت: از آن زمان تاکنون کنترل زنجیر چرخ در ورود به محورهای مواصلاتی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه خودروها با وجود داشتن دنده و استفاده نکردن گاهی اوقات مشکل ایجاد می کنند، گفت: پلیس از تردد خودروهای بدون دنده در جاده های کوهستانی جلوگیری می کند.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان در حال یادگیری نحوه چرخاندن چرخ های خود هستند، گفت: خودروهایی که وارد جاده می شوند با اشغال منطقه مسیر را از فعالیت و فضا را برای فعالیت های جاده ای و پشتیبانی محروم می کنند.

سرهنگ امیدوار بر پرهیز از ترددهای غیرضروری تاکید کرد و از رانندگان خواست در برف و باران فضا را برای آمبولانس ها و وسایل نقلیه باز کنند زیرا در صورت غیرفعال بودن این دستگاه ها و ناتوانی در انجام ماموریت، راه ها مسدود می شود.

رئیس پلیس راه گفت: بنابراین تردد به سمت راست مسیر و محورها برای فراهم شدن فضا برای فعالیت راهداران و نیروهای امدادی و انجام عملیات راهداری برای بازگشایی مسیرها ضروری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید