جمع شدن خانواده در دوره آذری جهرمی در وزارت ارتباطات با حقوق های نجومی! / اظهارات وزیری که دیدار خانوادگی داشت

ساعت: 22:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1784039

سال 1377 بود که موضوع انتصاب و فعالیت خواهر وزیر سابق ارتباطات رسانه ای به نام «ثنا اسدیان» با حقوق ماهیانه 69 میلیون تومان و در برخی ماه ها 137 میلیون تومان رسانه ای شد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر اسبق ارتباطات اخیرا در کانال تلگرامی خود با انتشار مطالبی انتقادی مدعی شد که در دولت سیزدهم انتصابات خانوادگی وجود دارد. این اظهارات وزیر اسبق ارتباطات که بدون سند منتشر نشده در حالی است که در دولت یازدهم و دوازدهم شاهد انتصابات فامیلی زیادی بوده ایم و در این شرایط مسئولانی چون آذری جهرمی سکوت کرده اند!

این فقط پایان تاریخ نیست و در سال 1377 بود که موضوع انتصاب و فعالیت خواهر وزیر سابق ارتباطات رسانه ای به نام ثنا اسدیان در سال 1344 با حقوق ماهیانه 69 میلیون تن و در برخی موارد متولد شد. ماه 137 میلیون تومان. سیده حمیده زرآبادی، عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس سابق، آبان ماه سال 98 در نشستی خبری از انتصابات خانوادگی وزیر ارتباطات خبر داد و از عقد قراردادهای بزرگ خواهر خانم آذری جهرمی و شرکت بیمه اش با رایتل و ایرانسل خبر داد. . اینها هزینه های نجومی است.

افرادی مانند حسین فریدون (برادر رئیس جمهور) به عنوان دستیار ارشد رئیس جمهور; عبدالحسین فریدون (پسر عموی حسن روحانی)، مسئول مدیرکلی وزارت علوم و آموزش عالی و رئیس مرکز کارگزینی این وزارتخانه، اسماعیل سماوی (خواهرزاده حسن روحانی)، مسئول گروه مشاوران جوانان رئیس جمهور، گلم – علی هوشرو (پدر همسر حسین فریدون) نماینده ایران در سازمان ملل متحد، اسماعیل نجار (پسر عموی عروس روحانی)، معاون وزیر کشور و رئیس دفتر و کامبیز مهدی زاده (فرزند رئیس جمهور). ) سازمان زمین شناسی و … از انتصابات خانوادگی در دولت تدبیر و امید بود اما افرادی مانند آذری جهرمی هیچ گاه به این انتصابات اعتراض نکردند اما اکنون این ادعا را علیه دولت سیزدهم دارند در حالی که او و دولت در جایی که بودند. مسئول مطرح است

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید