جمله استقلال درست نبود / طرفدار هندبال بسته نیست

زمان: 20:34
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777903

سرمربی تیم فوتبال هواداران گفت: طرفدار تیم هندبال بسته نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا عنایتی در کنفرانس خبری پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال هواداران مقابل استقلال گفت: بازی بدی برای شروع نبود ، ما می دانستیم که مقابل استقلال که شخصیت فوق العاده ای دارد و مداوم و محکم بازی می کند بازی خواهیم کرد. به “ما در این مسابقه بد نبودیم ، اما امیدوارم به اعتماد به نفس بیشتری دست یابم. 3 امتیاز به استقلال تبریک می گویم و سعی می کنیم بازیهای بهتری انجام دهیم و ریکاوری خوبی برای مسابقات آینده داشته باشیم.

مربی هواداران در پاسخ به سوالی در مورد سختی کار این فصل برای حفظ تیم در لیگ برتر گفت: جدول را به دو قسمت تقسیم می کنیم ؛ 6 تیم هیچ مشکل مالی ندارند و 9 تیم نیز از نظر مالی بسیار ضعیف هستند. 5 تیم سعی می کنند برنده شوند و 9 تیم سعی می کنند زمین نخورند. ما بازیکنان خود را با ثروتی که داشتیم جذب کردیم. بازیکنانی که از نظر فنی بسیار خوب هستند. ما سعی می کنیم در لیگ بمانیم. با مدیریت و شرایط جدید ، آنها ایده های عالی و برنامه ریزی خوبی برای رسیدن به مکان های خوب دارند. ما یک تیم دست بسته نیستیم. در حین تلاش و کار ، می خواهیم شرایط خوبی در جدول داشته باشیم.

عنایتی درباره وضعیت فنی تیم استقلال گفت: صحبت درباره استقلال درست نیست. به این تیم برای کسب 3 امتیاز تبریک می گویم ، اما امروز شاهد بازی برگشت بودیم. ما اهداف خود را با بازیکنان جوان و با تجربه دنبال می کنیم. در عرض چند دقیقه از بازی ، من بسیار ناراحت شدم ، به ویژه صحنه گل. چون خیلی ساده گل زدیم و تلاش می کنیم در آینده به نتایج بهتری برسیم.

وی در مورد قضاوت این مسابقه گفت: داوری به جز صحنه داور مشکل بزرگی نبود ، زیرا این صحنه اصلا پنالتی نبود. بقیه صحنه ها در وسط زمین بود که نبود موثر بود ، اما من پنالتی را دیدم. مهاجم حریف.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید