جمهوری اسلامی ایران به نظامی موثر در معادلات جهانی تبدیل شده است/ مظهر مردم سالاری دینی و اراده قوی ملت به ثبت رسیده است.


ساعت: 11:23
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818639

انتشار نظر ستاد کل نیروهای مسلح در تاریخ 14 فروردین ماه؛

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران با وجود تهدیدات مختلف و تحریم های سرکوبگرانه به ارتشی قدرتمند، مقتدر و موثر در معادلات جهانی تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای با تبریک 12 فروردین به ملت شریف و بصیر ایران اسلامی، لزوم تدوین سیاست دستگاه های نظامی و کشوری در مقابله با توطئه های همه جانبه دشمن و اجرای شعار سال و توجه جدی به تولید ملی.تاکید بر گذار از مشکلات اقتصادی کشور.

در اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح آمده است:

بی شک دوازدهم فروردین 1358 نقطه عطفی در استقلال کشور در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود، زیرا پس از سرنگونی رژیم پهلوی در لبیک، مردم از مقام معظم رهبری و رهبر فرزانه ایشان حضرت امام خمینی (ره) دعوت کردند. این روز به یاد ماندنی با مشارکت گسترده و آگاهانه و کسب بی سابقه 98 درصد آرا، جمهوری اسلامی را به عنوان نظام و الگوی حکومت اسلامی برای اداره کشور برگزید و مظهر مردم سالاری دینی و اقتدار ملت را به ثبت رساند. اراده تثبیت انقلاب اسلامی در تاریخ را به جهانیان نشان دادند.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که از همان ابتدا با انواع توطئه های دشمنان داخلی و خارجی از جمله جنگ هشت ساله با رهبری هوشمندانه ائمه جماعات انقلاب اسلامی و حضور مردم در سرتاسر جهان روبرو شد. مرحله همیشه بر همه توطئه ها غلبه می کند. تحریم های سرکوبگر پس از ناکامی در جنگ سنگین و فشار اقتصادی، این بار با طراحی جنگ نرم و شناختی و به حداکثر رساندن ظرفیت رسانه های خود، به نظامی قوی، قدرتمند و مؤثر در معادلات جهانی و در عین حال نظام سلطه تبدیل شده است. تحریف حقایق، ابهام و وارونه جلوه دادن دستاوردها و پیامدهای ارزشمند انقلاب، به دنبال تضعیف اعتماد مردم ایران به نظام اسلامی و ایجاد ناامیدی در نسل جوان نسبت به آینده کشور است که باید با جهاد تبیین شود. و نظام اسلامی در ابعاد داخلی و بین المللی و با برنامه ریزی هدفمند و هوشمندانه، اهداف و توطئه های دشمنان را در عرصه جنگ نرم خنثی می کند.

در پایان این بیانیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و ارج نهادن به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی (رحمت الله علیه) با اشاره به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ) .) طرحی برای نامگذاری 1401 به عنوان «تولید; «دانش‌محور، اشتغال‌محور» بر لزوم سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی سازمان‌های لشکری ​​و کشوری و مشارکت اقشار مختلف مردم برای اجرای شعار سال، استفاده از دانش و فناوری‌های نوین برای تقویت تولید ملی، خود تأکید کرد. -کفایی و پیشرفت سریع جمهوری اسلامی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید