جمهوری اسلامی به دنبال ناکارآمدی دشمن است / اقدامی برای غلبه بر تحریم های اقتصادی


ساعت: 16:46
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879316

ضیاءالدین آقاجانپور قدرت در برابر نظام سلطه را شرط جمهوری اسلامی در مذاکرات دانست و گفت: جمهوری اسلامی به دنبال بی اثر کردن دشمن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام سید ضیاء الدین آقاجانپور امشب در مراسم جشن چهل و یکمین سالگرد شهدای 16 تیرماه که در مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) بوستان استان مازندران برگزار شد، ضمن تکریم شهدای دفاع مقدس و امام راحل (وی گفت: این هفته را بازخوانی افشاگری حقوق بشر آمریکایی ها نامگذاری کرده اند. باید جنایات همان آمریکایی که الهام بخش حقوق بشر است و خود را مدافع حقوق بشر می داند، مورد بحث قرار گیرد. مهد تمدن و آزادی. .

وی با بیان اینکه آمریکا از بدو تأسیس تاکنون 227 جنگ علیه ملت ها و ملت ها به راه انداخته است، افزود: بیش از 3 میلیون انسان بی گناه در جنگ ویتنام کشته شده اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: صدها هزار انسان بی گناه کشته و نسل های بعدی معلول شده اند.

او این سوال را مطرح می کند که چرا آمریکا مرتکب جنایت می شود؟ وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری ماهیت آمریکا هژمونی، هژمونی و زورگویی ملت هاست.

آحاجانپور قدرت طلبی آمریکا را نوعی قانون جنگل عنوان کرد و افزود: آمریکا می گوید: چون سلاح هسته ای و نظامی داریم، همه نظام ها و دولت ها باید حرف ما را بشنوند. در غیر این صورت نابود خواهند شد.

وی با توصیه به جوانان و تحلیلگران کشور مبنی بر اعتقاد آمریکا به نظام ارباب رجوع گفت: ما باید ماهیت نظام سلطه را بررسی کنیم تا شناخت کافی از ماهیت و جنایات آمریکا در جامعه جهانی داشته باشیم. . “

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به جنایات تروریستی آمریکا در 7 و 7 تیر 1360 در کشور اشاره کرد و گفت:

وی به شهادت جمعی از اعضای قوه قضائیه، نمایندگان مجلس و وزرا در دفتر حزب جمهوری در 7 تیر 1360 اشاره کرد و افزود: کشتار دشمن ادامه داشت تا اینکه در شهریورماه رئیس جمهور و نخست وزیر آن کشور به شهادت رسیدند. 1981.

آقاجانپور با ارائه چهره زشت بدون روتوش آمریکا و افشای مکرر جنایات این نظام سلطه، حمله به هواپیمای مسافربری 290 سرنشین در خلیج فارس را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: جوانان کشور نیازمند شناخت چهره آمریکا هستند. .

وی با طرح این سوال که چرا آمریکا و فعالان حقوق بشر با مردم ایران دشمنی می کنند؟ دلیل این دشمنی با ایران چیست و چه زمانی پایان می یابد؟ وی گفت: دلیل دشمنی آمریکا با ایران این است که این کشور سال ها در کشور ما حضور داشته و بر سرنوشت نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشورمان حاکم بوده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به مشارکت مستقیم آمریکا در انتصاب شاه، نخست وزیر و مقامات کشور گفت:

وی با بیان اینکه به برکت نظام جمهوری اسلامی هم اکنون صنایع دفاعی و تسلیحات نظامی کشور توسط جوانان نخبه انقلاب تولید می شود، گفت: در حال حاضر در حال تولید است.

آقاجانپور به مقاومت ملت ایران به رهبری و رهبری امام راحل و سپس مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، برخی از افراد صاحب نفوذ مانند بنی صدر تلاش کردند تا انقلاب اسلامی را تحمیل کنند. ایده سازش با ایالات متحده آن را به عنوان یک کد دهکده جهانی بپذیرید.

وی با تاکید بر اینکه روش و اندیشه ما در برخورد با دشمن برگرفته از قرآن و ائمه اطهار(ع) است، تصریح کرد: از آنجا که امام حسین(ع) سازش با یزید را ذلت می‌داند. همانطور که در برابر ظلم مقاومت می کنیم، در برابر ظلم نیز مقاومت می کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اینکه طرف های مذاکره کننده خواستار شنیدن نظرات آنها هستند، یادآور شد: آنها می خواهند ایران در مذاکرات قدرت دفاعی و نظامی خود را کنار بگذارد. ما در مورد قیمت خلع سلاح مذاکره نمی کنیم.

وی قدرت در مقابل نظام سلطه را شرط جمهوری اسلامی در مذاکرات می داند و ادامه می دهد: جمهوری اسلامی به دنبال ناکارآمدی دشمن است.

آکاجانپور با اعلام اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اکنون در اوج اقتدار هستند، گفت: به فرموده رهبری «دوره بزها تمام شده است» جمهوری اسلامی به هیچ کشوری حمله نکرده و اجازه تهاجم به زمین را داده است. هشت سال دفاع نکرد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در عرصه نظامی قدرتمند بود اما جنگ دشمن در حوزه اقتصادی بود، افزود: اکنون باید برای شکست تحریم های اقتصادی اقدام کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید