جمهوری اسلامی وارد قطبی شدن جهان جدید می شود/نقش مهم موساد در خشونت خیابانی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از بلاغ ، حسین یکتا در مراسم سی و پنجمین سالگرد سرلشکریان و 43 شهید روستای ازباران فریدکنار با تسلیت ایام فاطمیه گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) ) همیشه تفرقه افکن است و در دوران پاسداری هستیم هر جا کار سخت بود به حضرت زهرا سلام الله علیها متوسل شدیم.

وی گفت: شاید این روزها برای کشور سخت باشد اما مطمئن هستیم که از این شرایط عبور می کنیم و بعد برای ما برکت خواهد بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی همواره با مشکلاتی مواجه بوده است، تصریح کرد: پس از خونریزی ها، تبعیدها و سختی های فراوان، زمزمه های انقلاب اسلامی آغاز شد.

یکتا ادامه داد: پس از انقلاب دشمن در مناطق مختلف از جمله آمل، گنبد، سیستان و کردستان شروع به نبرد کرد و همچنین با قیام هایی مانند بنی صدر و قتل عام سعی در نابودی انقلاب داشت.

وی افزود: جنگ تحمیلی از دیگر مواردی بود که دشمن علیه جمهوری اسلامی به راه انداخت، اما با ایستادگی و مقاومت توانستیم در این جنگ پیروز شویم.

فرمانده دوران دفاع مقدس به نقش مهم شهید سردار سلیمانی در دوران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: به برکت حاج قاسم و خون شهدا به دیوارهای بیت المقدس پشت دیوارهای بصره رسیدیم.

یکتا با بیان اینکه دشمن پس از جنگ با عوامل داخلی خود به جنگ نرم متوسل شد، تصریح کرد: پس از جنگ، دشمن با تغییر ذائقه ایرانیان سعی در ایجاد چالش های فرهنگی در کشور داشت.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد کاروان راهیان نور نعمتی بود که در دهه 70 به وجود آمد و شیرینی پس از گذر از سختی ها نیز بود.

یکی از اعضای شورای مرکزی قرارگاه عمار رشد نسل جدید انقلاب اسلامی را رشدی دلچسب عنوان کرد و تصریح کرد: شهید بلباسی و شهید حاجی نسل جدید انقلاب بودند که در راه به شهادت رسیدند. حرم را حفظ کنید و به برکت این شهدا دشمن نتوانست وارد کرمانشاه و همدان شود.

فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در حالی که پس از قیام های 1357، دانشگاه دشمن 10 سال برنامه ریزی کرد تا در سال 1367 ثمره خود را از ایران بگیرد، اما به برکت بچه های هیئت و بسیج و اطرافیان. با تلاش ساعتی مردم، این قیام خنثی شد و سپس زمزم اربعین آن را جوشاند.

یکتا گفت: پس از اغتشاشات سال 88، دشمن با استفاده از تلفن همراه و تقویت شبکه های اجتماعی، نوجوانان را مورد توجه قرار داد که دلیل اتفاقات اخیر و حضور دهه 80 و 90 در خیابان ها است.

وی تاکید کرد: در آن سال ها دشمن هر چه تحریم و فتنه می خواست در کشور ما راه انداخت و به فضل الهی در هیچ کدام از این دزدی ها موفق نشد.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار با اشاره به اینکه دولت فعلی در حال انجام فعالیت های چشمگیر بسیاری است، خاطرنشان کرد: با تلاش هایی که انجام می شود می توانیم به نقطه خوبی در حوزه اقتصادی برسیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه جمهوری اسلامی در نقطه خاصی از دوقطبی شدن در جهان قرار دارد، اظهار داشت: روابط راهبردی ایران با کشورهایی مانند چین و روسیه و پیوستن به سازمان همکاری شانگهای ما را به سمت یک قطب بندی جدید سوق داده است که دشمن را عصبانی کرده است.

یکتا با اشاره به اینکه وحشیگری اخیر خیابانی کار سازمان اطلاعات موساد است، خاطرنشان کرد: از آنجا که رژیم غاصب اسرائیل می داند کارش تمام شده است، به انواع نقشه ها و نقشه ها برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی متوسل می شود.

وی با بیان اینکه خون شهدا هرگز تلف نشده و نخواهد شد، تصریح کرد: شهدایی که این روزها به فیض شهادت می رسند، خون آنها صدقه همیشگی برای نظام اسلامی است.

یکی از اعضای شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: رژیم صهیونیستی اگر کار احمقانه ای انجام دهد باید منتظر محو شدن خود از روی زمین باشد و به فضل الهی زمزم جدیدی از بیت المقدس ظهور خواهد کرد.

این فرمانده آینده نظام جمهوری اسلامی را رنگین کمانی زیبا توصیف کرد و یادآور شد: به لطف خداوند متعال پرچم ملت ایران همچنان برافراشته است و به برکت ائمه اطهار و خون شهدا حوادث دیدنی رخ می دهد. آینده.”

دیدگاهتان را بنویسید