جنایات آمریکا نشان از نادرستی شعارهای حقوق بشری آن دارد


ساعت: 10:36
تاریخ ارسال: 04/10/1401
کد خبر: 1879906

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی گفت: آمریکا در هر کجا که وارد شده و برای حفظ حقوق بشر جنایات و ادعاهای دروغین بسیاری را مرتکب شده، ناامنی و جنگ را برای مردم به ارمغان آورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: سازمان های مدعی حقوق بشر ابزاری در دست شیطان بزرگ هستند.

و نباید فریب شعارهای این سازمان ها در دفاع از حقوق بشر را بخوریم.

وی گفت: جنایاتی که آمریکایی ها در این هفته مرتکب شده اند نشان می دهد که ادعای حقوق بشری آنها دروغ است و هر جا وارد شده اند منشأ ناامنی بوده اند..

امام جمعه نهاوند افزود: در هفته معروف به روز حقوق بشر آمریکایی، ترور حضرت آیت الله خامنه ای، حادثه 16 تیر، بمباران شیمیایی سردشت، شهادت آیت الله صدوقی و حمله به هواپیما.

حمل و نقل مسافر کشورمان اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: این اتفاقات مستقیماً توسط آمریکایی ها و یا توسط عوامل آنها انجام شد و این جنایات نشان از گستاخی آنها دارد..

حجت الاسلام مغیطی گفت: آمریکا پس از پیروزی انقلاب هر چه در توان داشت برای ضربه زدن به کشور انجام داد که با حمایت از گروهک ها، اغتشاشات 78 و 88 بیش از 17 هزار نفر را در کشور به شهادت رساندند.

او منافق بود.

وی گفت: آمریکا و اروپا همچنان از منافقین برای حمله به کشور حمایت می کنند و همه مشکلاتی که داریم از آمریکاست..

امام جمعه نهاوند گفت: اگر مردم ما مرگ بر آمریکا می گویند، این یک موضوع احساسی نیست، بلکه یک واقعیت مبتنی بر جنایات سال ها آمریکاست..

حجت الاسلام مغیتی تصریح کرد: تمام مشکلات بشریت و مسلمانان به خاطر جنایات آمریکاست و هر جا وارد شده اند جنگ و خونریزی به راه انداخته اند و به دروغ ادعای حمایت از حقوق بشر می کنند..

انتهای پیام//

دیدگاهتان را بنویسید