جنایت داعشی رضاشاه پهلوی در دربار گوهرشاد/ تهاجم فرهنگی نسخه همیشگی دشمنان علیه ایران اسلامی

ساعت: 13:10
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1802930

امانی فرد با اشاره به جنایت داعش وار رژیم پهلوی و کشتار مردم بیگناه گفت: تهاجم فرهنگی گزینه همیشگی دشمنان علیه ایران اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی امانی فرد در گفت و گو با سفیرافلاک با اشاره به کشتار مردم بی گناه در مسجد گوهردشاد توسط رژیم پهلوی گفت: رژیم شاهنشاهی به دلیل مخالفت با شاه هیچ جنایتی را در کشتار مردم تایید نمی کرد. در مورد کشف حجاب و مشکلات فرهنگ غرب بود.

وی افزود: در کنار جنگ نظامی و اقتصادی، تهاجم فرهنگی همواره یکی از گزینه های خصمانه دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اعتراضات و تجمعات مردم مشهد به همراه عده ای از دیگر شهرها در مسجد گوهرشاد گفت: مردم مشهد در تیرماه به توطئه فرهنگی رژیم شاهنشاهی اعتراض کردند و به خیابان ها آمدند.

وی گفت: مردم در این رژیم غربی جایی نداشتند و شاه اراده ای برای دفاع از ملت نداشت و فقط دستورات غربی ها و آمریکایی ها را اطاعت می کرد.

امانی فرد با اشاره به رفتار پهلوی داعش در گوهرشاد گفت: در آن زمان شاه بدون رعایت حقوق بشر و حفظ کرامت ملت ایران جنایت هولناکی را مرتکب شد و هزاران انسان غیور اعم از زن و کودک کشته شدند. عقب نشینی کردند.

این کارشناس سیاسی گفت: در این کشتار وحشیانه به دستور شخص رضاشاه، 4000 نفر از مردم بیگناه کشته و اجسادشان پاک شد و حتی مجروحان با کامیون به چند نقطه مشهد منتقل و به صورت دسته جمعی بدون چنگ و کفن دفن شدند.

وی یادآور شد: آمریکا در نقشه ها و توطئه های خود به دنبال تخریب انقلاب و ایجاد حکومت استعماری وابسته به رضاشاهی است و جان مردم برای آنها ارزشی ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید