جنجال باورنکردنی ستاره جدید سپاهان

جنجال باورنکردنی ستاره جدید سپاهان

کمپ سپاهان ترکیه روز شنبه به پایان رسید اما حالا خبر عجیبی از این اردو به بیرون درز کرده است. مانوئل فرناندز، هافبک سرشناس پرتغالی نیز به این اردو اضافه شده است تا طلایی پوشان ستاره دارتر از همیشه باشند. اما در این بین هواداران فوتبال امروز با خبر تکان دهنده رسانه های ترکیه مواجه شدند: حمله مانوئل فرناندز به یک روزنامه نگار.

سایت سوزکو در گزارش خود نوشت: مانوئل فرناندز بازیکن پیراهن سپاهان و ستاره تیم بشیکتاش متوجه شد مصطفی آگداک گزارشگر بیاز تی وی در خروجی کوروششمه در حال عکس گرفتن از وی است. (محل تفریح)؛ جایی که روز گذشته با یک زن دیده شد. در همان زمان فرناندز و همراهش (مرد) به خبرنگار حمله کردند.”

در ادامه این گزارش آمده است: بنابراین مشخص شد فرناندس که برای اردوی تدارکاتی به همراه نیروها به کوجیلی آمده بود، از کمپ تیم خود خارج شده و به همراه این زن به کوروچشمه آمده بود.

قسمت بعدی گزارش به ضرب و شتم این خبرنگار اختصاص دارد: «فرناندز وقتی از آن محل خارج شد متوجه شد که دوربین ها از او فیلم می گیرند و به همین دلیل به خبرنگار بیاز تی وی آگدک حمله کرد.» مرد کنارش. که خود را به عنوان نماینده فرناندز معرفی کرد، چندین ضربه به صورت خبرنگار وارد کرد. این ضربات توسط دوربین موبایل خبرنگار ثبت شد. آگدک بلافاصله موضوع را به پلیس گزارش داد.

عکس مبارزه ستاره جدید سپاهان با خبرنگار/ فرناندز ممنوع است؟

بر اساس این خبر، پس از خروج فرناندز و همراهانش از محل، خبرنگار به بیمارستان و پلیس رفت و با توجه به اینکه آثار ضرب و شتم روی دست و چشمش به وضوح مشخص بود، به پلیس گزارش داد.

ستاره فعلی سپاهان سه فصل برای بشیکتاش بازی کرد و قبل از انتقال به سپاهان دو فصل نیز در تیم کایسری اسپور بازی کرد.

این در حالی است که در تصاویر منتشر شده از سوی تلویزیون ترکیه به نظر می رسد که ماجرا کمی داغ و فراتر از حد خود روشن شده است و باید منتظر تصمیم پلیس و انتشار ویدیوی کامل برای این موضوع باشیم.

در این ویدئوها پس از خروج فرناندز از صحنه و مواجهه با خبرنگار، دقایقی با او جر و بحث می کند و سپس این دعوای عجیب بین آنها رخ می دهد.

باشگاه سپاهان به این خبر واکنشی نشان نداد.

دیدگاهتان را بنویسید