جنجال تبلیغات محیطی چگونه به پایان رسید؟

جنجال تبلیغات محیطی چگونه به پایان رسید؟

این توافق یک روز قبل از دربی و سپس بامداد با ضمانت های لازم از سوی استقلالی ها انجام شد و گفته می شود عامل تبلیغاتی استقلال 6 میلیارد تن بابت سهم این موسسه در به حساب سازمان لیگ واریز کرده است. 24 ساعت گذشته او برای وفای به عهد خود در این زمینه هزینه کرد.

این میانجیگری شامل تبلیغات قرارداد با پرسپولیس نیز می شود و بیش از 30 بازی خانگی در ورزشگاه آزادی (از جمله جام حذفی) را پوشش می دهد. تا به امروز هشت هفته از مسابقات لیگ می گذرد و استقلال و پرسپولیس هر کدام چهار بازی خانگی انجام داده اند که دو بازی آن در سبد تبلیغاتی دلال استقلالی است.

لحظه مهم در این زمینه ورود وزارت ورزش به این بحث به عنوان توافق و ترغیب فدراسیون برای همکاری با باشگاه استقلال بود و حالا پرسپولیس هم از این فرصت استفاده می کند و بعد از اتفاقاتی که در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان افتاد، رندوم. حالا پس از عقد قرارداد با عامل تبلیغات محیطی، با کارگزاری و کارگزاری سابقه تبلیغات محیطی استقلال و پرسپولیس قرارداد می بندد.

موضوع اصلی بحث تامین امنیت بود که چالش بزرگی برای طرفین بود اما در نهایت ضمانت املاک همه را متقاعد کرد که قرارداد را امضا کنند. ضمانت نامه ای که به سازمان لیگ داده شده، سند ویلایی گران قیمت در لواسان به ارزش نزدیک به 90 میلیارد تن است که پشتوانه عملیات تبلیغاتی و افزایش درآمد دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران از تبلیغات محیطی در لیگ برتر خواهد بود. در این طرح، ورزشگاه آزادی تا محل و سازمان لیگ به عنوان برگزارکننده از تبلیغات محیطی و مقادیر جدید آن نیز بهره مند خواهد شد. ضمن اینکه دیدار استقلال و پرسپولیس و سایر تیم های لیگ برتری از مسابقاتی است که سازمان لیگ می تواند از آنها برای درآمدزایی بیشتر استفاده کند.

البته با توجه به حساسیت و پیچیدگی مبحث تبلیغات و عملیات مالی و مشتریان و نحوه کسب درآمد و … این پروژه خالی از ایراد نخواهد بود اما اگر درآمد پیش بینی شده برای تیم ها حتی حدود نیمی از آن باشد. او قول داد می توان گفت محقق شده است، می توان گفت موفقیت بزرگی برای مدیران باشگاه های فوتبال ایران به ویژه مصطفی آجورلو که مسئولیت این حوزه را بر عهده داشت.

دیدگاهتان را بنویسید