جنجال در اردوگاه آمریکا؛ تنش بین برهالتر و ستاره دورتموند

جیووانی رینا بازیکن 20 ساله تیم ملی و باشگاه دورتموند آمریکا از نظر خیلی ها یکی از ستاره های آمریکا در جام جهانی است اما در دیدار مقابل او فرصت بازی پیدا نکرد. ولز، و این حادثه باعث شگفتی های بسیاری شد.
هواداران آمریکایی پس از بازی با پست هایی در شبکه های اجتماعی به این موضوع اعتراض کردند، اما گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی بازی انگلیس گفت که به نظر او شهرت دلیل خوبی برای انتخاب بازیکنان نیست. او سپس گفت که رینا مدتی مصدوم شده و رزرو او به دلیل فنی بوده است. راینا در بازی مقابل انگلیس تنها هفت دقیقه بازی کرد.

اریک وینالدا، بازیکن سابق تیم ملی آمریکا، مدعی شد که رینا و برهالتر با هم اختلاف داشتند و تساوی بین انگلیس و ایالات متحده این مشکل را تشدید کرد.

واینالدا گفت که اکنون اختلافات در ترکیب تیم ملی آمریکا افزایش یافته است. ) پدر جیووانی مداخله می کند و اختلاف را حل می کند.

از سوی دیگر، وینالدا ادعا می کند که سخنان برهالتر که ادعا می کند رینا مجروح شده است، دروغ است. وینالدا در این باره گفت: از بازیکن خواسته شد این اتفاق را بپذیرد و همین مشکل باعث اختلاف این دو شد و حالا رینا روی نیمکت نشسته است که اتفاق ناخوشایندی است. این وضعیت باید به گونه ای دیگر مدیریت می شد.”

حالا فدراسیون فوتبال آمریکا دلیل محرومیت رینا را مصدومیت او اعلام کرده است اما به نظر می رسد صحبت های وانالدا باعث شده تا رسانه ها به جنبه دیگری از این ماجرا توجه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید