جنجال طلاق روناک یونسی کانادا / شوهر این بازیگر یک مدل مشهور است!

جنجال طلاق روناک یونسی کانادا / شوهر این بازیگر یک مدل مشهور است!

روز جدید : طلاق روناک یونسی بازیگر از همسرش محسن میری در کانادا قطعی شد.

روناک یونسی نیز در پروژه سقوط آزاد به همراه همسرش محسن میری بازیگر بود. روناک یونسی در آذر 1359 در تهران به دنیا آمد. روناک یونسی سه خواهر دارد، مادر روناک یونسی فرهنگی و مدیر یک دبیرستان دخترانه است. روناک یونسی دو پسر دارد.

روناک یونسی و همسرش «محسن میری» پس از سال‌ها زندگی مشترک، سرانجام در خارج از ایران از هم جدا شدند و این دو عکس‌های مشترک خود را ذخیره نکردند.

پس از انتشار خبر جدایی این زوج از چند هفته پیش، حالا هر دو بی سر و صدا با حذف تمام عکس های مشترکشان خبر طلاق را تایید کرده اند.

روناک یونسی

اولین ازدواج با یک بازیگر

روناک یونسی اولین بار در سال 1387 در 29 سالگی در سریال رستگاران با همبازی خود علیرضا قربانی آشنا شد و با او ازدواج کرد.

اما این زندگی دو سال بیشتر طول نکشید و از هم جدا شدند

روناک یونسی

روناک یونسی
ازدواج دوم با یک مدل

خانم یونسی در سال ۱۳۹۰ در سن ۳۱ سالگی با بازیگر ۲۶ ساله تازه کار و مدل معروف به نام «محسن میری» که ۵ سال اختلاف سنی داشتند ازدواج کرد.

ثمره این زندگی دو پسر به نام های «مهرام» و «مهراز» است.

فراق در سکوت خبری

روناک یونسی اخیرا در آخرین روزهای تابستان 1401 ابتدا تمامی عکس هایی که با همسرش «محسن میری» به اشتراک گذاشته بود را از اینستاگرام پاک کرد.

مدتی بعد محسن میری تقریبا تمام عکس های آنها را با هم از صفحه خود حذف کرد تا به تایید خبر جدایی این زوج اشاره کند.

وقتی رسما تایید کردند

خانم یونسی پس از حذف عکس هایی که با همسرش به اشتراک گذاشته بود، نوشت: حتی در 100 سالگی، اگر به این نتیجه رسیدید که انجام کاری کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد، فورا آن را انجام دهید. هیچ وقت برای تغییر دیر نیست!

باید منتظر ماند و دید که آیا این زوج فقط از دست یکدیگر عصبانی هستند یا واقعاً می خواهند از هم جدا شوند و می خواهند مسیر دیگری را برای زندگی خود انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید