جنگ امروز جنگ روایت است/ آزادگان باید خاطرات خود را برای ماندگاری بیشتر ثبت کنند


ساعت: 13:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890596

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با تاکید بر ثبت خاطرات و روایت های دفاع مقدس و دوران اسارت رزمندگان خاطرنشان کرد: اگر دیگران برای ما تاریخ می نویسند با واقعیت های میدانی همخوانی ندارد. دوران حفاظت مقدس .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده ظهر امروز در گردهمایی جمعی از آزادگان استان هرمزگان که به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد. وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آزاده گفت: آزادگان بخشی از جلیله و سلسله مبارکه کشور هستند که هر کدام خود را علم زنده و شهید می دانند و راه شهدای اسلام را زنده نگه می دارند.

وی با بیان اینکه جنگ ما با دشمن تمام نشده است، گفت: عزیزان من، جنگ امروز جنگ قصه و روایت است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه جهاد تبیین کربلا را ماندگار کرد، اظهار داشت: اگر روز عاشورا تبیین و روشنگری نمی شد، بسیاری از حقایق و فرهنگ عاشورا در آن باقی می ماند. کربلا.

عبادی زاده رسالت تبیین را بر عهده همه ملت می داند و بیان می کند: رزمندگان فقط می توانند قصه گوی رشادت در جبهه ها باشند، اما آزادگان نیز می توانند قصه گوی جنگ و دوران سخت اسارت باشند.

وی با تاکید بر ثبت خاطرات و روایت های دوران دفاع مقدس و دوران اسارت رزمندگان، خاطرنشان کرد: اگر دیگران برای ما تاریخ می نویسند با واقعیت های میدانی دوران حفاظت مقدس همخوانی ندارد. چرا نقش روایت آزادگان بسیار مهم است.


e54435ec c22a 4749 9d86 6f4e860b2251 خبر خاکستری

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه اگر روایت در دستور کار نباشد نسل جدید از دوران دفاع مقدس بیگانه می شود، تصریح کرد: نسل جدید نباید از آرمان های مقدس بیگانه شود. حفاظت، زیرا دشمن از این اختلاف نسلی سود می برد، از منافع خود استفاده خواهد کرد.

عبادی زاده تصریح کرد: حل مشکل اشتغال و مسکن آزادگان و فرزندانشان با حمایت استاندار هرمزگان پیگیری می شود تا انشاالله بخشی از مشکلات این بزرگواران مرتفع شود.

وی بر تامین حداقل رفاه آزادگان تاکید کرد و گفت: آزادگان از نظر رفاهی بسیار کم توقع هستند و از دولت انتظار می رود این حداقل ها را تامین کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: از خداوند سه نعمت می خواهم، اول اینکه خداوند یک عمر به شما عطا کند و سپس برکت به نسل شما و روزی شما برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید