جنگ امروز جنگ روایت است/ نیاز به ساختارسازی صحیح در حوزه رسانه


ساعت: 15:12
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886595

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استفاده از بسیج می تواند بسیاری از بحران ها را در جامعه حل کند، گفت: بسیج عصاره مردم است و در این راستا به ویژه در حوزه رسانه باید ساختار مناسبی ایجاد شود چرا که امروز جنگ جنگ داستان است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذر، سردار محمد عبدالله پور در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه کشور ضمن خیرمقدم به کارکنان بسیج رسانه اظهار داشت: یکی از وظایف رسانه های داخلی خنثی سازی هجمه های رسانه ای و توطئه های دشمنان است.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه استان گیلان وظایف رسانه ای خود را به خوبی انجام می دهد، گفت: همواره به مسئولان بسیج رسانه استان هشدار داده ام که بستر مناسبی را برای تعامل رسانه های استان از هر گرایشی فراهم کنند. ، و این در گیلان محقق شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان بر لزوم توجه به بازگویی خدمات نظام جمهوری اسلامی برای مردم و نسل های سوم و چهارم انقلاب تاکید کرد و افزود: تعامل رسانه ها موجب بازخوانی مطالب می شود. خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی برای تمامی اقشار مردم کشور.

عبدالله پور با بیان اینکه استفاده از بسیج می تواند بسیاری از بحران ها را در جامعه حل کند، گفت: بسیج عصاره مردم است و در این راستا به ویژه در حوزه رسانه باید ساختار مناسبی ایجاد شود زیرا جنگ امروز جنگ روایتی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید