جنگ امروز جنگ عفاف است و لباس رزم این خیمه است/مهمترین عرصه جنگ شناختی حجاب و عفاف است.


ساعت: 13:16
تاریخ ارسال: 1301/05/13
کد خبر: 1887868

امام علی بن ابیطالب (ع) جانشین امام علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به اینکه امروز دشمن با حضور عفیفانه در جامعه مشکل دارد، گفت: جنگ امروز جنگ عفاف است و لباس رزم آن است. این چادرها و پوشش ها

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار کبیری ظهر امروز در همایش عفاف و حجاب طهورا که در تالار بعثه سازمان ملی جوانان برگزار شد، با بیان اینکه مهم ترین چیزی که باعث حرکت و جهاد ما می شود حفظ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: حضرت آقا فرمودند هر چه شما باشید. انجام دهید و هر آیینی که انجام دهید اگر بر شناخت ما از انقلاب بیفزاید ارزشمند است وگرنه فقط به عنوان پاداش برای ما نوشته می شود.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی میراث انبیا و گنجینه گرانبهایی است که با تلاش و کوشش بسیاری از معصومین، علما و شهدا از آغاز تاریخ بشریت تا امروز به دست ما رسیده است.
قائم مقام دبیر کانون فرهنگی اجتماعی نوزده دی با اشاره به اینکه گنجینه فوق العاده ارزشمندی است، گفت: انقلاب اسلامی که در سال 57 به پیروزی رسید یکی از جلوه های انقلاب اسلامی امروز است. تمام دشمنی‌های امروز با این انقلاب، ریشه همان دشمنی‌هایی است که با پیامبران داشتند، همان مردم و شیاطین طراحی کردند.
وی افزود: امروز بر اساس فضای تبلیغاتی که وجود دارد، شیطان به نوعی فراموش شده است. جوانان امروزی دیگر شیطان را آنطور که باید نمی بینند، همان شیطانی که با انبیا دشمنی می کرد و باعث قتل و بسیاری از کارهای زشت می شد، همان شیطان امروز با همرزمانش جنگ و بسیاری از کارهای زشت را طراحی می کند.
سردار کبیری در ادامه به موضوع حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: حجاب برای همه انسان ها امری طبیعی است. وقتی به شعائر دینی نگاه می کنیم، می بینیم آنچه همیشه جلوی چشم ماست و شیطان را آزار می دهد، بحث حجاب و عفاف است.
و ادامه داد: مردم روزه می گیرند و نماز می خوانند، صدقه، زکات، حُمی و بسیاری از کارهای خیر انجام می دهند، اما شاید بیشتر آنها پنهان باشد، اما حجاب همیشه جلوی چشم است. وقتی مردم با حجاب روی زمین راه می روند، خاری در چشم دشمنان و شیطان است.

دشمنان با عفاف در جامعه مشکل دارند/دشمن به دنبال فردی کردن حجاب است
قائم مقام دبیر کانون فرهنگی اجتماعی 19 خاطرنشان کرد: دشمنان دوست دارند مردان و زنان ما این حجاب را فردی کنند. در جامعه مسائل عفاف دارند. بنابراین دشمنی ها و بدخواهی ها عمیق تر می شود. به همین دلیل برای افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، پاداش های زیادی در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: یکی از مهمترین دغدغه های شهدای ما که در وصیت نامه خود به آن اشاره کردند، اول ولایت و بعد حجاب است. این نشان می دهد که مسئله حجاب چقدر مهم است. به نظر من باید در کنار تربه و چیزهای دیگری که در قبر گذاشته می شود وصیت کنیم که چادر مادرانمان را هم در قبر بگذارند تا دنیا دست ما را در آنجا بگیرد.

جنگ امروز جنگ عفاف و لباس جنگ این خیمه هاست
سردار کبیری تاکید کرد: جنگ امروز جنگ عفاف است و لباس رزم امروز همان چادر و پوشش است. ما باید به گسترش حجاب و عفاف در جامعه کمک کنیم.
وی در ادامه به یکی از سخنان رهبر کبیر انقلاب در سال 1379 اشاره کرد و گفت: رهبری در این سخنرانی جهان بینی الهی را به پنج دسته تقسیم کردند که عبارتند از توحید، عبادت انسان، ادامه حیات پس از مرگ، یعنی . رستاخیز، استعداد بیکران انسان و جریان جهان به راست تقسیم شده است.
جانشین امام علی بن ابیطالب (علیه السلام) می فرماید: البته در مقابل آن واجبات هم ذکر کردند. برای توحید، گسترش عبادت و اطاعت خدا; برای تکریم انسان باید تکلیف کمال انسان را هدف همه کارها قرار دهیم; استعداد بی پایان، تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر در عرصه های مختلف از هر گروه و اقشار مختلف است.

بزرگترین میدان جنگ امروز حجاب و عفاف است
وی ادامه داد: باید پایه های تمدن غرب را بسازیم تا بتوانیم از تمدن نوین اسلامی دفاع و ارائه کنیم. بزرگترین میدان مبارزه امروز حجاب و عفاف است زیرا پرچمدار دین است. امروزه جنگ شناختی یکی از عرصه های جنگ دشمن است
سردار کبیری گفت: در جنگ نرم دشمن با عقاید خود می جنگد اما در نهایت می توان پیش بینی کرد و شکست داد اما در جنگ شناختی این گونه نیست در این جنگ ایمان و اعتماد به وطن حاکمان است. و نظام دینی از بین می رود وقتی این مشکل پیش بیاید دین از بین می رود که برای انسان دو جنبه دارد یا دین انسان از بین می رود یا اگر دینش از بین نرود سکولار می شود.

مهمترین عرصه جنگ شناختی حجاب و عفاف است
وی ادامه داد: هیچکس از کشوری که در جنگ شناختی است دفاع نمی کند. فقط این مردم باید فکر کنند و تلاش کنند. مهمترین عرصه جنگ شناختی حجاب و عفاف است. این همه هیاهو برای این است که حجاب و عفاف نماد دین است. دشمن می داند که اگر این موضوع را در ذهن جوانان از بین ببرند، دیگر مسائل دینی را به راحتی برطرف می کنند.
همچنین در پایان این مراسم از فعالان و مروجین عفاف و حجاب در استان قم تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید