جنگ داخلی و فروپاشی ایران هدف اولیه انترناسیونال و آل سعود / انترناسیونال است. دروغگو و اهانت به مقدسات مسلمین


ساعت: 09:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1909889

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان:

احمدعلی مقدم گفت: آل سعود ضداسلامی با حمایت مالی و سیاسی گروهک های منافق و تندرو و همچنین حمایت بین الملل برای اعمال فشار حداکثری بر ایران و مسلمانان این شبکه دشمنان و دروغگوها را ایجاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد علی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با را آرمان؛ وی در خصوص دروغ پردازی های شبکه بین المللی معاند و هتک حرمت مقدسات اسلامی گفت: تاریخ کشورهای اسلامی مملو از جنایات بی شرمانه رژیم مذموم و تروریستی سعودی علیه مسلمانان از جمله کشتار شیعیان در این کشور است. یمن عادی سازی روابط با اسرائیل غاصب و خونخوار و اعدام. تجمعات گسترده شهروندان شیعه خود، کشتار حجاج در منا، تجهیز و تسلیح تروریست ها، کشتار دانشمندان ایرانی، بردگی و دوشیدن گاوهای آمریکا به دروغ های بین المللی و توهین به مقدسات. اسلام و کربلا و امام حسین (علیه السلام).

وی تصریح کرد: وهابی های سعودی که شیعیان را به خاطر مزدوران و مزدوران استکبار جهانی می کشند، هر جنایت و توهینی را انجام می دهند تا مورد پسند دشمن واقع شود، بنابراین تمام ادعاهای بن سلمان مبنی بر گشایش در برابر مردم خود در واقع در حال باز شدن است. در کشتار وحشیانه شیعیان ظلم به زنان ظلم به مسلمانان و توهین به اسلام است نه چیز دیگر!


بین المللی؛ او دروغ گو و شبهه و اهانت به مقدسات اسلام است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه عربستان کانون ظلم و ستم به حقوق زنان است، افزود: حرکت عوام فریبانه زن، زندگی و آزادی و وعده ها و شعارهای دروغین شبکه های بین المللی و سعودی است. نه اهداف عربستان زن ستیز و تروریست، نه، چون این وهابیت تکفیری، زنانشان در عربستان کوچکترین حق و آزادی ندارند، پس این رژیم کشتار کودکان و آزار زنان تنها پس از جنگ داخلی، فروپاشی است. ایران و در نهایت سقوط جمهوری اسلامی، نه حقوق زنان ایرانی.

مقدم با بیان اینکه بین المللی؛ راویان دروغ و شبهه و توهین به مقدسات اسلام است این است که تمام پول نفت عربستان صرف دشمنی با ایران و جنگ افروزی در کشورهای اسلامی می شود پس جامعه اسلامی باید به فکر رهایی جهان اسلام از دست باشد. از آل .

وی با اشاره به اینکه مقصر اصلی اغتشاشات عربستان و آمریکای تروریستی هستند، ادامه داد: در اغتشاشات و اغتشاشات اخیر نقش پر رنگ شبکه بین المللی عربستان بر هیچکس پوشیده نبود، برندهای ایرانی را به نفع برندهای عربستانی تخریب کردند. و افراد مشهور را دعوت کرد. تجزیه طلبان و تروریست ها از اغتشاشات و خرابکاری ها در کشور محافظت کرده اند و در زاهدان با تحریک اهل سنت و استخدام مزدوران تروریست شاهد شورش و کشتار مردم بی گناه و نیروهای مظلوم امنیتی بوده ایم، بنابراین عربستان یکی از دشمنان اصلی اسلام است. ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی کند تا ما را در این جاده نیز فرود آورد.


آل سعود؛ ننگ بر پیشانی جهان اسلام است

این فعال سیاسی تاکید کرد که آل سعود; ننگ بر پیشانی جهان اسلام است، گفت: روز به روز شرارت و جنایات این گروه تکفیری و دشمن 40 ساله ایران اسلامی بیشتر می شود و این دشمنی و کارشکنی باید با انتقام جدی پایان یابد. از ایران و کشورهای اسلامی مانند یمن

وی با محکومیت اظهارات توهین آمیز اخیر شبکه بین الملل گفت: عربستان با توهین وقیحانه عملا ماهیت اسلامی خود را زیر سوال برده است، هر چند این رژیم خونخوار و ایثارگر سال هاست با تروریست ها و داعش مسلمانان را می کشد و این نوکری است. افتخار می کند، اما امروز این توهین ها را به حد افراط رسانده و آشکارا به مقدسات ما توهین می کند.

مقدم تاکید کرد: اگر آل سعود به اسلام و ائمه عطار (علیهم السلام) اعتقاد داشتند، حرم ائمه باکی (علیهم السلام) را تخریب نمی کردند و مانع از زیارت زائران به ویژه باکی نمی شدند. خانم ها پس عربستان و فرقه تکفیری اصلا اعتقادی به اسلام ندارند فردی که به هیچ چیز اعتقاد ندارد به ادیان و مقدسات توهین می کند و هیچ ابایی از این کار ندارد.

طرح یک شبکه قدرتمند راه مقابله با جامعه جهانی عربستان است

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب اسلامی موتلفه تصریح کرد: کربلا و ائمه اطهار علیهم السلام تبلیغی نیست، بلکه صرف ریال عربستان برای مبارزه با اسلام و کشتار مظلومان جهان تبلیغ و اوباشگری است. پس این کشور وهابی در داخل و خارج اسلامی است، آنها دشمن اسلام و قاتل شیعه و سنی در سراسر جهان هستند و به همین دلیل شیعیان انگلیسی و آمریکایی را برای فریب دیگران و رسیدن به اهداف شیطانی مورد نظر خود به نام اسلام و مسلمانان ایجاد کردند. .

وی اذعان داشت: اسلام و انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف خود، بیداری مردم و خروج از ظلم و ستم همواره شاهد قیام ها و جنگ های بسیاری بوده و بدین ترتیب شهدای بزرگ و نخبه ای را از دست داده اند. هرج و مرج نباید ترسید که ما اهل جهاد و شهادت هستیم و به قول سردار شهید حاج قاسم سلیمانی «ما امت امام حسینیم، ما امت شهادتیم» و این قیام به یاری خدا و به یاری خدا نابود می شود. خرد ملت

دبیر جبهه پیروان امام و رهبری استان کرمان نیز با اشاره به اینکه کار اصلی شبکه های سعودی ایجاد اغتشاش و طغیان با دروغ است، خاطرنشان کرد: آل سعود بداند که به زودی خونریزی های ناموجه ریخته می شود. در قیام های اخیر و هزاران جنایتی که در دنیا انجام شده است این کار را انجام داده و خواهد پذیرفت و نباید با تحویل اسلام اقتصاد و امنیت خود را با رژیم جعلی و تار عنکبوت مرتبط کرد، لذا مسئولین نظام باید استفاده کنند. راهبردی هوشمندانه و ایجاد شبکه و رسانه ای قوی در دهان رسانه ها برای مقابله با این وهابیت تکفیری، موانع ایجاد کرده و جوانان ما را بیش از هر زمان دیگری بیدار می کند تا هر روز شاهد این وقاحت و بی شرمی باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید