جنگ شناختی سرنوشت نبرد ایران با استکبار را رقم می زند


ساعت: 11:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908832

جانباز دوران دفاع مقدس، جنگ ترکیبی را عامل تعیین کننده در سرنوشت جنگ استکبار با ایران اسلامی برشمرد و گفت: عشق و علاقه به جوان نقطه آغاز جهاد تبیین است چرا که در جنگ از معرفت باید صبور بود و جوان را دوست داشت تا مسائل و حوادث را روشن و قانع کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما سرلشکر غلام اصغر کریمان از جانبازان دوران دفاع مقدس شب گذشته در یادواره شهدای عملیات والفجر 4 که با محوریت سردار شهید شاپور برزگر و خلبانان غفورجدی و ضیاءالدین ذاکر در مسجد جامع اردبیل برگزار شد. بخشدار مجیج ضمن بیان رشادت های رزمندگان اردبیلی در عملیات والفجر 4 به جنگ های جهانی استکبار علیه ملت شهیدپرور ایران اسلامی پرداخت و گفت: شهدا مظهر صلابت انقلاب اسلامی و ما هستند. کشور.

وی با بیان اینکه جنگ استکبار جهانی علیه ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی آغاز شده و همچنان ادامه دارد، گفت: دشمنان ملت ایران پنج مرحله جنگ را بر مردم ما تحمیل کرده اند.

جنگ سرد استکبار با ایران مصادف با آغاز انقلاب اسلامی بود

1f3baeec 6637 4716 9f58 9c75f59c8e26 خبر خاکستری

فرمانده اسبق سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی به آغاز انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی به رهبری آمریکا از مرداد 1342 به معنای آغاز قیام ملت ایران علیه ظلم و ظلم، استعمار و استثمار است. از زمان رژیم دست نشانده پهلوی، دشمنی او با ملت قهرمان ایران آغاز شد.

وی افزود: رژیم آمریکا با علم به اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) منافع استکبار در خاورمیانه را تهدید می کند سعی کرد از وقوع انقلاب اسلامی ایران جلوگیری کند.

سردار کریمیان به جنگ سرد آمریکا و ملت ایران از سال 42 تا 22 بهمن 57 اشاره کرد و گفت: اراده پولادین سربازان امام خمینی (ره) با مقاومت آتشین خود انقلاب اسلامی را به سر منزل مقصود رساند.

9bc0101c 42d8 417d bd19 3222a398e1e7 خبر خاکستری

نبرد نظامی و توطئه تسخیر ایران، ربع دوم جنگ استکبار با ایران

این کارشناس سیاسی به مرحله دوم جنگ استکبار با ملت ایران اشاره کرد و گفت: نبرد نظامی با مردم ایران گزینه بعدی رویای آمریکا با انقلاب اسلامی بود و این رژیم استکبار رسما جنگ نیابتی را علیه ایران آغاز کرد. ملت در سال 59 و ادامه داد در این نبرد سرنوشت ساز، او تمام توان خود را به کار گرفت تا با یاری همدستانش با حمایت همه جانبه از رژیم صدام با فتح ایران، از صدور انقلاب اسلامی به منطقه و سپس به جهان جلوگیری کند.

سردار کریمیان جنایات و کشتارهای دهه 60 را یادآور شد و گفت: آمریکا همزمان با جنگ تحمیلی با اغتشاشات در سراسر کشور در صدد ایجاد ایران واحد بود که با هوشیاری امام راحل و بصیرت رزمندگان اسلام. ، این یک توطئه نیز با آنها بود.

وی هدف اصلی آمریکا از جنگ با ایران اسلامی را جلوگیری از کشاندن انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان عنوان کرد و گفت: به فرموده امام راحل (ره) ملت ایران در 8 سال پاسداری مقدس، بزرگان را شکست دادند. قدرت های غرب و شرق در جهان.

فرهنگی شبیخون، آغاز جنگ نرم دشمنان با ملت ایران اسلامی

2ae52a3d 086b 4d82 b461 547c4d52d877 خبر خاکستری

این کارشناس مسائل سیاسی تهاجم فرهنگی و خونریزی فرهنگی را مرحله سوم جنگ استکبار علیه ملت ایران عنوان کرد و گفت: این نبرد بی رحمانه نیز بلافاصله پس از پایان جنگ سخت دهه 70 آغاز شد.

وی با بیان اینکه دشمنان در یک هجمه فرهنگی سعی کردند به اعتقادات و فرهنگ ملت ایران ضربه بزنند، گفت: در این میان برخی مسئولان نیز هوشمندانه و ناآگاهانه دشمنان را همراهی کردند.

سردار کریمیان با بیان اینکه دشمن در این نبرد جلوتر است، گفت: عدم درک مسئولان آن زمان از جنگ دشمنان کشور را در آستانه غافلگیری قرار داد اما با بصیرت عالی مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی و هوشیاری ملت ایران، توطئه دشمن نیز شکست خورد و به هدف خود نرسید.

انقلاب های رنگی و مخملی، عزم استکبار برای براندازی انقلاب ایرانیان

وی به اتفاقات دانشگاه در سال 78 اشاره کرد و گفت: اغتشاشات سال 88 نیز نشان داد که دشمنان به دنبال انقلابی رنگارنگ و مخملی در کشور بودند که با ورود به موقع رهبر معظم انقلاب اسلامی این انقلاب خنثی شد.

سردار کریمیان گفت: جریانات 78 تا 88 حاصل مبارزه نرم دشمنان با ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی بود.

جنگ رسانه ای زمینه ساز نبرد همه جانبه ترکیبی با ملت ایران است

ab087094 0cc2 481f 9bfe a6237357fb70 خبر خاکستری

وی همچنین به جنگ رسانه ای دشمنان علیه ملت ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان ایران اسلامی نیز در عرصه رسانه بیکار ننشستند و با برنامه ریزی های خود سعی کردند هویت جوانان، اعتقادات و اعتقادات را تحت تاثیر قرار دهند. باورهای ملت ایران در درازمدت تسخیر افکار ملت ایران به اهداف خود می رسد.

این کارشناس سیاسی، ایجاد بحران هویت، مقبولیت و مشروعیت نظام را از اهداف پنهان دشمنان در جنگ نرم عنوان کرد و گفت: تاریخ نشان داده است که نباید در میدان نبرد بخوابید. زیرا دشمنان شبانه روز در صدد حمله به ملت ما هستند.

وی به پنجمین مرحله از جنگ جهانی استکبار علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: نبرد شناختی و ادراکی آخرین نبرد دشمنان با ملت مقاوم و حماسی ایران اسلامی است و در این جنگ دشمنان از همه توان استفاده کرده اند. تلاش آنها برای جلوگیری از تحویل انقلاب اسلامی به ایران و جلوگیری از فروپاشی آنها.

سردار کریمیان با بیان اینکه دشمنان ملت ایران در همه عرصه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و حتی سیستمی در این جنگ وارد میدان شده اند، گفت: دشمنان به خوبی می دانند که این جنگ سرنوشت ساز است و اگر شکست بخورند، به دنبال دارد. نابودی آنها در جهان است، لذا با تمام توان وارد نبرد با ملت مقاوم و حماسه ساز ایران اسلامی شده اند.

وی با بیان اینکه دشمنان در این نبرد سرنوشت ساز در عرصه های واقعی و مجازی حضور شگفت انگیزی دارند، اظهار داشت: آنها سعی دارند با تسخیر اذهان بر افکار و دانش مردم به ویژه جوانان تأثیر بگذارند و بتوانند به اهداف خود برسند.

این یادگار از دوران دفاع مقدس به تبیین ماهیت جنگ ترکیبی دشمن می پردازد و می گوید: ادراک منشأ معرفت است و معرفت نیز به شکل گیری فرد منجر می شود، لذا دشمنان سعی می کنند دانش جوانان ما را کانالیزه کنند و برگردند. آنها را به سربازان خود در داخل کشور تبدیل کنند

ec82c8a4 1448 4d93 8037 a6e7d5554a2a خبر خاکستری

وی قیام اخیر را نتیجه نبرد شناختی دشمنان دانست و گفت: تنها راه مقابله با جنگ شناختی دشمنان تبیین و بیان واقعیات و گره گشایی از ذهن جوانان است.

سردار کرمیان، عشق و علاقه به جوانان را نقطه آغاز جهاد تبیین خواند و گفت: در جنگ علم، جوانان باید با صبر، عشق و دلسوزی نسبت به مشکلات و حوادث، روشنگری و قانع شوند تا بتوانند درک کنند. واقعیت را می فهمند و خود را درک می کنند، دشمنان را آزاد کنید.

وی از یادواره ها و محافل شهدا به عنوان بهترین فرصت برای یادآوری مسئولان و یادآوری حماسه های شهدا استفاده کرد و گفت: در نبردی ترکیبی مانند دوران دفاع مقدس باید با روحیه انقلابی و جهادی وارد میدان شد. تلاش برای روشنگری رویدادها و تبیین واقعیت های جهان منجر به شناخت صحیح جوانان و درک واقعیات جهانی می شود.

این تحلیلگر مسائل سیاسی کمک به مردم، مردانگی و نیکوکاری را از دستورات دینی به مسئولان برشمرد و گفت: جوانان ثروت اجتماعی کشور هستند و باید تقویت و حمایت شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید