جهادگر حاج قاسم برای کمک به زندانیان و خانواده های آنان برگزار می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سیدعباس حسینی دبیر قرارگاه جهادی شهید لاجوردی از برگزاری دومین رزمایش جهادی مردمی در مدرسه حاج قاسم ویژه اسرا و خانواده های اسیران استان مرکزی خبر داد و گفت: رهایی و بازگشت به جامعه و زندگی سالم و پاک از جمله اقدامات است. اولویت های امروز جامعه اسلامی برای زندانیان و خانواده های آنان.

وی افزود: امروز مردم گرایی و انجام خدمت در جامعه یکی از نیازهای اساسی نظام اسلامی است و نقش جوانان مؤمن با روحیه انقلابی و جهادی تکمیل کننده این مسیر ارزشمند به سوی هدف متعالی است. و برهنه به جلو.”

دبیر اردوی جهادی شهدای لاجوردی استان مرکزی با بیان اینکه این رزمایش در سراسر کشور در استان های مختلف برگزار می شود، افزود: کمک به خانواده های آنان یکی از برنامه های مهم است، گفت: ستاد در روستاها است.

حسینی گفت: کمک های آموزشی به کودکان آسیب دیده و نیازمند، ارائه مشاوره اجتماعی و برنامه های فرهنگی ورزشی در زندان ها از دیگر برنامه های این اردو است که می تواند کمک شایانی به ارتقای این بخش کند.

وی گفت: تهیه جهیزیه آسان برای فرزندان زندانیان به منظور کمک به خانواده های آنان برای رفع دغدغه و مشکلات این بستگان انجام می شود که در اختیار آنان قرار می گیرد.

حسینی گفت: توجه به حوزه اشتغال زودبازده در زندان ها از دیگر محورهای این رزمایش است. با انجام پژوهش و هماهنگی سمینارها و استفاده از ظرفیت زندانیان به ویژه تابلوهای گلدوزی و خیاطی می توان حمایت های خوبی را در این زمینه انجام داد.

اهدای 500 بسته غذایی به خانواده های زندانیان

حسینی یادآور شد: در راستای حمایت از وضعیت معیشتی و خانواده های آسیب دیده زندانیان، 500 بسته غذایی برای این بستگان که در اختیار آنها قرار می گیرد، طی برنامه ریزی ها در نظر گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: همدلی و مشارکت نهادهای انقلابی به ویژه اداره کل زندان ها، سپاه و بسیج، قوه قضائیه، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد علوی، بنیاد احسان و حمایت خیرین و خیرین حضور مردم در این آموزش جهادی ستودنی است. انشاالله در این طرح جهادی نتایج خوب و ثمره ای ماندگار داشته باشیم.

گفتنی است این رزمایش در سراسر کشور از 13 دی لغایت 20 بهمن ماه در استان مرکزی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید