جهاد برای تبیین جنایات رژیم طاغوت برای دشمنی جوانان لازم است/ اتکا به قدرت های غربی راز انحطاط و عدم پیشرفت پهلوی اول و دوم بود.


ساعت: 08:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902765

احمدعلی مقدم گفت: یکی از نیازهای مبرم و اساسی نسل امروز «جهاد تبیینی» دوران سیاه استبداد است چرا که با روشن شدن اعمال پهلوی و خودکشی این نفوذی های خیانتکار، جوانان ما بیدار خواهند شد. و متوجه شوید که این انقلاب و امنیت به قیمت خون است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدعلی مقدم در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص نقش پهلوی اول و دوم در عقب ماندگی ملت ایران از مسیر رشد و تعالی گفت: جنایات و شرارت های رژیم پهلوی در حق ملت مظلوم ایران به قدری زیاد است که نمی توان آن ها را در یک جا گنجاند. تنها مصاحبه، اما ظلم های این خانواده منفور را باید همیشه به یاد آورد، باید به نسل آینده گفت تا دشمنی و بصیرت جوانان ما بیشتر شود.

وی تصریح کرد: روی کار آمدن رضاخان توسط انگلیسی ها و تسلیم شدن محمدرضا شاه به آمریکایی ها، این خاندان ذلیل را به شکلی ذلیلانه به مستکبران وابسته کرد و در نتیجه هرچه می گفتند بدون فکر و اندیشه پذیرفتند و ملت و ملت مردم کشور خودشان شکنجه و زندانی می شوند و آشکارا به قتل می رسند تا از این بردگی رضایت بگیرند.

دبیر حزب متحد اسلامی استان کرمان با اشاره به وقایع و جنایات پهلوی در دهه پایانی مهرماه افزود: برگزاری جشن های ننگین 2500 ساله شاهشاهی در 29 مهر هر سال یک عمل طفره برانگیز است. برای گسترش افکار و آداب و رسوم نادرست غربی ها در ایران این جشن ها که چندین میلیون دلار هزینه در بر داشت با استقبال 69 کشور جهان و با اسراف بسیار انجام شد تا جلوی افکار منحط غربی در ایران گرفته شود و رقص خوبی برای مردم فراهم شود. اربابان و رهبران پادشاهی

مقدم ادامه داد: دو حادثه وحشیانه آتش زدن مسجد جامع و حمله مسلحانه خادمان شاه به مسجد امام کرمان که نشان از عدالتخواهی و عدالتخواهی مردم استان کرمان در مقابله با جنایات بود. رژیم شاهنشاهی از دیگر اقداماتی بود که ایران را هر روز عقب تر می برد و در واقع این خانواده جنایتکار خود خوار برای پیشرفت به سرمایه و نخبگان محلی و تولید ملی متکی نبودند، بلکه در خدمت بیگانگان بودند تا بیشتر به یک کشور تبدیل شوند. کشور مترقی، اما نمی دانستند و نمی خواستند بپذیرند که یک کشور مورد حمایت اگر مردم و رهبری متحد نداشته باشد، همیشه عقب مانده و زیر سلطه دشمنان خواهد بود.

این فعال سیاسی با اشاره به اقدامات جنایتکارانه رژیم ستمشاهی تصریح کرد: ترویج اعتیاد به مواد مخدر صنعتی ارزان و در دسترس، شکنجه و کشتار جوانان با خشن ترین شیوه های روز و توسط افراد آموزش دیده، اشاعه فحشا و فحشا و لغو حجاب. . زنان، اعتیاد و بیکاری، دزدی سرمایه های کشور، گسترش ناامنی و گرسنگی، تصرف اموال و زمین های مردم و کشاورزان و در یک کلام غارت کشور و پرکردن جیب مردم. خارجی ها همه عواملی بودند که باعث شدند ایران در مسیر رشد و پیشرفت این کشور عقب بماند، آن زمان بود.

وی تصریح کرد: تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون توسط شورای ملی در 21 مهر 43 اوج امتیاز دادن این رژیم مخوف به بیگانگان بود و رژیم پهلوی با این لایحه موانع قانونی و قانونی حضور نیروهای آمریکایی در ایران را برطرف کرد. در واقع رژیم جنایتکار و جنایتکار پهلوی برای دریافت کمک های اقتصادی و نظامی از طریق تصویب لایحه مصونیت مستشاران آمریکایی باعث اقتدار و نفوذ آمریکا در ایران، تبعید 15 ساله امام راحل شد. به ترکیه، خشم ملی و انزجار و تحقیر مردم کشورمان.

مقدم با تاکید بر اینکه یکی از ویژگی های رژیم فاسد پهلوی شکنجه های جسمی و روحی عجیب منتقدان حکومتش بود، تصریح کرد: قتل مشکوک و عمدی محمد فرهی یزدی شاعر و روزنامه نگار ظلم ستیز نیز از دیگر جنایت های آشکار بود. پهلوی اول مجبور شد برای آزادی بجنگد زیرا این رژیم منفور هرگز پذیرای انتقاد نبود و اعتراض فاروکی و ظلم سیتز را با بستن و دوختن دهانش پاسخ داد و بدین ترتیب مخالفان را از وحشی های تربیت شده ساواک، استبداد، زندان و تبعید، قتل ها شکنجه داد. اقدامات عمدی معترضان توسط دکتر احمدی، قاتل و پزشک معروف دربار، اصلی ترین روش حکومت های پهلوی اول و دوم برای خاموش کردن اغتشاشات و موج اعتراضات مردم بود، اما حکومت طاغوتی هرگز پایدار نیست و در نهایت با کمک خداوند و بیداری مردم خستگی ناپذیر، ویران شد.

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب متحد اسلامی تصریح کرد: حکومت ظالم پدر و پسر پهلوی علیرغم کمک های چند میلیارد دلاری و حمایت های آمریکا، اما به دلیل عدم اعتماد به نخبگان و ابزار داخلی و وابستگی و تسلیم دو ابرقدرت غربی آمریکا و انگلیس دلیل عقب ماندگی است که ایران شد زیرا سران استکبار و استعمار جهانی هرگز اجازه استقلال و قدرت را به زیردستان خود نمی دهند. که به ضرر خودشان نیست، بلکه به نفع بیگانگان است، ایران همیشه وابسته و مطیع آنهاست و به همین دلیل اجازه پیشرفت داده شده است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان بر حفظ برکات انقلاب اسلامی و خون شهدا تاکید کرد و خاطرنشان کرد: این همه جنایت و خیانت. حکومت خونخوار پهلوی نه تنها منجر به سقوط جمهوری اسلامی نشد، بلکه رهبری خردمندانه و وحدت ملی علیرغم همه توطئه های دشمنان، پیروزی انقلاب را تسریع کرد، بنابراین یکی از نیازهای ضروری و اساسی نسل امروز است. “جهاد تبیینی” دوران تاریک استبداد، زیرا با روشن کردن اعمال پهلوی و خودفروشی این افراد بانفوذ خائن، جوانان ما بیدار می شوند و می فهمند که این انقلاب و امنیت به قیمت خون های ناعادلانه ریخته شده به دست آمده است. و دشمن خود را بهتر می شناسند و می فهمند که اعتماد و تکیه بر دشمنان سرنوشتی مانند خانواده پهلوی، تبعید، عدم حمایت، رسوایی و مرگ در غربت خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید