«جهاد تبیان» مهمترین مأموریت بسیج اصناف / تحقق بازار اسلامی ثمره آن تقوای اقتصادی است.


ساعت: 13:16
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812806

سید جواد نبودی گفت: تبیین جهاد وظیفه قطعی بسیج اصناف برای ایفای نقش خود در جنگ رسانه های دشمن با واقعیت های انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا سید جواد نبودی پنجشنبه شب در جمع تعدادی از کسبه و بازاریان مرکز مازندران گفت: انتظار بسیج برای حضور در صحنه انقلاب تعمیق انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در زبان عامیانه به این معناست که با برنامه های بسیج هر روز یک نفر را به انقلاب و نظام متصل کنیم.

فرمانده بسیج اصناف ساری خاطرنشان کرد: در بسیج محلات با برنامه های تبلیغاتی، اورژانسی و فرهنگی با عموم مردم ارتباط برقرار می کنیم و در بسیج اصناف گروه هدف ما کسبه و فعالان صنفی هستند که از قبل انقلاب در بازار بوده اند. «صحنه های مختلف نقش فعال و مهمی داشتند.

این مسئول ادامه داد: از سوی دیگر رسانه های معاند و دشمنان انقلاب با استفاده از موضوعات و برنامه های مختلف سعی در ایجاد شکاف بین مردم و انقلاب دارند.

نبوی بیان کرد: بسیج همواره تلاش کرده تا از ظرفیت مردم برای جبران کاستی ها، کاستی ها و موانعی که بر سر راه انقلاب است استفاده کند.

وی تاکید کرد: طبیعی است که صداهای انحرافی در مسیر انقلاب زیاد است و برای اینکه صدای ناب انقلاب در این جمعیت به گوش مردم برسد باید از بلندگوی بسیج استفاده کرد. بسیاری از حقایق انقلاب اسلامی از بسیاری از تریبون ها بیان نمی شود، «این ظرفیت را دارد که تریبون انقلاب باشد و پیام انقلاب را به مردم برساند.

فرمانده بسیج شهرستان ساری با تاکید بر ضرورت کار جهادی در بسیج اعلام کرد: جهاد به فرموده مقام معظم رهبری تلاشی برای مقابله با اقدامات دشمن است. بنابراین بسیاری از کارهایی که انجام می شود را نمی توان به جهاد تعبیر کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: بر این اساس علاوه بر همه تلاش‌هایی که در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود، اما هر اقدامی که انجام می‌شود بسیج می‌شود زیرا علیه دشمنان انقلاب انجام می‌شود و تلاشی برای تضعیف نظام است. اقدامات دشمنان انقلاب و تقویت جبهه انقلاب «تعبیر به جهاد.

به گفته مقام معظم رهبری، نبوی جهاد کنونی بسیج را معروف ترین جهاد دانست و افزود: از این رو تبیین جهاد وظیفه قطعی بسیج اصناف برای ایفای نقش خود در جنگ رسانه ای خصمانه با واقعیت های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در این راستا وظیفه ما روشنگری مردم نسبت به حقایق انقلاب است و بازار نیز از این قاعده مستثنی نیست، تصریح کرد: در این راستا باید مردم را از حقایق انقلاب آگاه کنیم. وی گفت: یکی از اهداف اصلی بسیج اصناف، تحقق بازار اسلامی به معنای واقعی کلمه در جامعه ای است که از آن به تقوای اقتصادی تعبیر می شود.

فرمانده بسیج اصناف ساری یادآور شد: خرید کالای ایرانی و تقویت تولید ملی از جمله مواردی است که باید در جامعه ما فرهنگ سازی شود و این وظیفه بر عهده بسیج اصناف است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید