جهاد تبیینی دروغ رسانه ای معاند را خنثی کرد/ اصرار بر سازش با دشمن خیانت است


ساعت: 15:29
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809664

روستی گفت: کسانی که از سازش با دشمن می گویند هم خائن هستند و هم خود و ملت ایران را ضعیف می دانند و دشمن را قوی می دانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر راستی، نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار تهران پرس، درباره سخنان امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار تصویری با مردم آذربایجان شرقی، اظهار داشت: آنها هرگز نمی توانند به ارزش ها پایبند باشند. انقلاب اسلامی را انقلابی دانستند زیرا یکی از اصول انقلاب اسلامی داشتن روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن و تسلیم نشدن در برابر آنهاست و اگر همین شعار و روحیه جزء اولویت ما نبود. ما نتوانستیم در هشت سال دفاع مقدس دشمن را به زانو درآوریم و حتی یک وجب از خاک کشورمان را برای ماندن در تهاجم دشمن رها نکنیم.

وی ادامه داد: کسانی که از سازش با دشمن صحبت می کنند، چه خائنان و چه کسانی که خود و ملت ایران را ضعیف می دانند و دشمن را قوی می دانند و این نوع نگاه به مشکلات باعث تحریک کشور ما در مذاکرات هسته ای در دولت سابق شد. نمی تواند تخفیف و تضمین کافی از دشمن دریافت کند.

روستی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمانی که تیم مذاکره کننده هسته ای دولت تدبیر و امید در تلاش برای رسیدن به راه حلی پایدار بودند، بارها تاکید کردند که نباید به دشمن اعتماد کرد و استکبار جهانی نیز بارها ثابت کرده است که اعتماد ندارد. اما در عین حال برخی از گروه‌ها در داخل کشور ما اصرار به مذاکره، حتی مذاکرات بد داشتند، اما در نهایت دیدیم که این امر نتیجه خوبی برای کشور ما نداشته است.

سخنگوی حزب انقلاب اسلامی شبستر با بیان اینکه رهبرانقلاب اسلامی نیز بر دشمنی اقتصادی و دشمنی رسانه ای تاکید کردند، گفت: در این شرایط حساس، مسئولان کشورمان باید تلاش کنند تا از همه امکانات کشور برای حل مشکلات استفاده کنند. از مردم و از طرفی با جهاد تبیین دروغ است پراکندگی دشمن را خنثی کنید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در 4 دهه گذشته دستاوردها و موفقیت های بی شماری را در منطقه و جهان به دست آورده است و تشکیل جبهه مقاومت و مقابله با توطئه های دشمنان در خاورمیانه از برکات انقلاب اسلامی به هر وسیله و ابزاری برای تضعیف انقلاب اسلامی که هرگز موفق نخواهد شد این توطئه های جوانان انقلابی را خنثی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید