جهاد تبیینی در گام دوم انقلاب لازم است


ساعت: 10:11
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1810961

مسئول حوزه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه گفت: یکی از مهمترین نیازهای امروز جامعه برای مقابله با توطئه های شوم دشمن توجه جدی به جهاد تبیین در گام دوم است. انقلاب.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام نوذر باقری راد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب گفت: توجه به این بیانیه از آن جهت حائز اهمیت است که توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است. پدر دلسوز و آگاه دستور حذف آنها را ارائه کرد.

وی با اشاره به لزوم تلاش همه جانبه نخبگان و مسئولان برای توجه ویژه به بیانیه گام دوم و اقدامات با آن، افزود: نظر داشته باشید.

رئیس نمایندگی ولی فقیه در تاج مقاومت کهگیلویه نگاه کل نگر در ترویج بیانیه به همه اقشار جامعه را خواستار شد و گفت: همه اقشار و گروه ها هدف گام دوم انقلاب اسلامی هستند.

بیل مکانیکی راد افزود: انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه ها، توطئه ها و تحریم های وحشیانه دشمن، پس از گذشت بیش از چهار دهه از عمر خود به یک نیروی مهم و بلامنازع در منطقه و جهان تبدیل شده است.

وی گفت: هر ساله اظهارات مختلفی از سوی یک شخصیت تاثیرگذار در جهان مطرح می شود، اما به گفته دشمنان، رهبری ایران دانشمندی دقیق و با تجربه در امور جهانی است و می تواند به همه توطئه ها و نقشه های مردم بگوید. دشمنان.”

بیل مکانیکی راد با بیان اینکه سرنوشت چهل سال دوم انقلاب را رهبر انقلاب در این بیانیه از جوانان خواسته اند و از نقشه راه برای همه می ترسند، گفت: در این بیانیه آمده است: «حقوق چهل سال دوم انقلاب است. وی اذعان داشت: همیشه بین حق و باطل بوده است و الان هم در این جنگ و در جبهه حق باید رسالت خود را به خوبی بشناسیم و به دستورات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عمل کنیم و به موقع عمل کنیم.

وی گفت: نسل جوان و جوان جامعه همواره نقش اساسی در پیروزی ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته و یکی از مولفه های مهم بیانیه گام دوم انقلاب همین جوانان هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه با توجه به اهمیت گام دوم انقلاب، اجرای منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای جهاد همه جانبه مردم و مسئولان است، افزود: به جامعه به ویژه قشر جوان اطلاع رسانی شود. نسل در فضای مجازی

بیل مکانیکی راد جهاد تبیین در گام دوم انقلاب را خنثی کردن جنگ ترکیبی دشمن عنوان کرد و گفت: نوجوانان و جوانان امروزی واقعیت های تاریخی قبل از انقلاب را درک نمی کردند و از این رو دشمنان انقلاب بعد از انقلاب را درک نمی کردند. حقایق را با کسوف بزرگ وارونه جلوه می دهند و در ذهن مردم بویژه جوانان دلگرمی و دوگانگی ایجاد می کنند.

وی با اشاره به اینکه ادعای گام دوم انقلاب جهاد کبیر تبیین است، گفت: گاهی یک عکس و پخش آن در دنیای مجازی می تواند رسانه ای را متحول کند که شاید برای ساعت ها سخنرانی چنین رسالتی نداشته باشد. “

بیل مکانیکی راد در خاتمه گفت: در گام دوم انقلاب همه باید تصویری واقعی از نظام جمهوری اسلامی در عرصه داخلی، منطقه ای و بین المللی بسازند تا نسل امروز و آینده درک درستی از حقایق و دشمنان داشته باشند. مبارزه با داستان ها

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید