جهاد تبیینی را نباید به منبر و سخنرانی خلاصه کرد/ دشمن افکار عمومی را در اختیار می گیرد

وی افزود: نگاه ما به استان قزوین نگاه ویژه ای است، بنابراین افراد شایسته ای را برای سمت مدیرکل تبلیغات اسلامی استان وارد کرده ایم و از آنچه که وظیفه داریم کوتاهی نخواهیم کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امیدواریم در آینده بتوانیم با یک حرکت جمعی برای دستاوردهای فرهنگی این استان که به حق باید در بسیاری از عرصه ها پیشتاز باشد، بیش از همیشه تلاش کنیم.

وی گفت: جهاد تبیین اولین و مهمترین موضوع است البته امروز مسائل اقتصادی شرایط سختی را برای مردم فراهم کرده است و مسئولان مربوطه نیز باید در این زمینه تلاش کنند. اما لزوم تبیین این امر به عنوان جهاد را نباید نادیده گرفت.

این مقام مسئول گفت: وقتی می خواهیم در مورد اهمیت فرزندآوری، داشتن خانواده مرفه و جوانان جامعه صحبت کنیم، به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره می کنیم که بیش از پیش بر اهمیت این موضوع تاکید کردند. 40 سال. بار در 10 سال.”

جهاد تبیینی نیازمند تحلیل، همت و برنامه ریزی است


وی افزود: مقام معظم رهبری که همواره بر اساس نیاز جامعه صحبت می کنند در تبیین چند وقت اخیر بارها بر جهاد تاکید کرده اند که اهمیت آن را نشان داده و از این جهاد به عنوان یک وظیفه، واجب و ضرورت اجتناب ناپذیر یاد می کنند.

کومی گفت: جهاد تبیین نیازمند تحلیل، اهتمام و تدبیر است زیرا تبیین باید موجب روشنگری مردم شود.

وی تاکید کرد: برای اجرای تبیین جهاد نباید به سخنرانی در منبر و برگزاری برنامه و همایش بسنده کرد، بلکه باید به صراحت در جامعه اعلام شود که در این زمینه کار سختی داریم. و بسیاری از آنها شریک هستند. آن را اعمال کنید.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به لهجه ها و فرمایشات رهبری در خصوص موضوعاتی مانند گام دوم و جهاد، تبیین آنچه تاکنون در بین اهداف هجمه های تبلیغاتی دشمن انجام شده است؛ در این راستا با توجه به اینکه در حال حاضر در این زمینه تلاش می کنیم، بتوانیم در این زمینه اقدام کنیم. کافی نیست و بیشتر، باید با تلفیق تمام قوا، کارهای متفاوت و مؤثر انجام شود.

وی افزود: جهاد علاوه بر همت و برنامه ریزی برای دعای خداوند متعال لازم است و جهاد، جهاد و کارزار با دشمنان است و امیدواریم برای مجاهدان بالاترین اجر و اجر باشد. معلوم شد که ما در جنگ هستیم.

وی در پایان گفت: برگزاری رویدادها و برنامه ها با محوریت جهاد باید به گونه ای دیده شود که ثمره آن در آگاهی عمومی دیده شود چرا که دشمن افکار عمومی را در اختیار می گیرد و در صورت موفقیت، رفتار ملت ها نیز خواهد بود. آن طور که دشمن می خواهد شکل بگیرد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید