جهاد تبیینی مستلزم حرکت اجتماعی در جامعه است/ تلاش دشمنان برای تأثیرگذاری بر تصورات مردم

ساعت: 14:00
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792409

سردار دامگانی با تاکید بر حرکت عمومی جامعه در اجرای جهاد، گفت: امروز به معنای واقعی کلمه در عرصه جنگ ترکیبی هوشمند هستیم و تلاش اصلی دشمن جنگ ادراک و معرفت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، سردار حمید دامگانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع موثرترین بسیجیان سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به دوگانگی اسلام و استکبار و در مسیر حرکت بودن آن گفت: به یک مبارزه بزرگ واقعی: ترکیب هوشمندانه، جنگ اقتصادی، سیاسی و اجتماعی که زمینه اصلی این جنگ و تلاش اصلی دشمن در این جنگ، ادراک و دانش است.

دامگانی با بیان اینکه اگر می خواهیم مانند دوران دفاع مقدس و آن سال ها در این جنگ پیروز شویم، به یاری و نصرت الهی نیاز مبرم داریم، افزود: باید ایمان و توکل به خدا داشته باشیم و بدانیم که خداوند متعال پیروزی دو خصلت است اولی تلاش و جهاد مداوم و دومی استقامت و استقامت.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) با تاکید بر اینکه در این 42 سال از انقلاب اسلامی از نظر ظرفیت و ابزار معنوی موفق بوده ایم، به چالش های آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا همه چیز را حل کرده است. مشکلات اقتصادی و تورم آن از طریق چاپ دلار. کشورهای دیگر حرکت کرده اند و بدهی هایشان در صورت ادامه در آستانه فروپاشی است و اختلافات سیاسی و اجتماعی اشتباهات زیادی را در این کشور ایجاد کرده است و این چالش داخلی آمریکاست.

وی با تاکید بر اینکه امروز از نظر تاثیر زور با آمریکا برابری می کنیم و در عرصه نظامی به بازدارندگی کامل دست یافته ایم، به تحولات داخلی کشور اشاره کرد و افزود: آمریکایی ها با حمایت از نارضایتی ها سعی در تقویت مردم ایران دارند. در ایران.

دامگانی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب برای تبیین نیازمند جهاد هستیم، گفت: امروز برای تبیین واقعیت انقلاب و توطئه های دشمنان جامعه به جهاد نیاز مبرم داریم تا با وجود جنگ رسانه ای دشمنان، این توطئه ها خنثی شود. و تبیین جهاد مستلزم حرکت اجتماعی در همه عرصه هاست.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) با تاکید بر اینکه انقلاب با مردم معنا پیدا می کند و باید به مردم رسیدگی شود، گفت: نصرت الهی یا اراده مردم مشخص می شود و مطالبات و عدالت است. باید بر اساس بیانات ائمه انقلاب انجام شود «تعریف شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید