جهاد تبیین بیان عادلانه و آگاهانه حقایق با بصیرت و بصیرت است


ساعت: 12:11
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810149

وقتی صحبت از جنگ به میان می آید، دشمن سعی می کند با تمام قوا و با تمام امکانات ضربه بزند، اما در این جنگ ملت پیروز آن است که روش های جنگی دشمن را می شناسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ وقتی صحبت از جنگ به میان می‌آید، دشمن با تمام توان و امکاناتش حتی ناجوانمردانه تلاش می‌کند ضربه بزند، اما در این جنگ، ملتی پیروز می‌شود که روش‌های جنگی دشمن را بشناسد، ملتی که بداند دشمن احساس خطر می‌کند و هرکسی را باور دارد، پیروز می‌شود. لحظه مرگ نزدیکتر و پارو زدن است، برای فرار از مرگ باید هوشیار بود و گرفتار نیرنگ های دشمن نشد.
تبیین حقایق برای جلوگیری از دروغ و تاریکی موضوعی بود که حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در دیدار با مسئولین دهه 80 بر آن تأکید داشتند، شاید کمتر کسی به این سؤال توجه داشته باشد. اهمیت سوال، اما رهبر فرزانه انقلاب به اهمیت سوال پی برده بودند. و از همان ابتدا در کنار جنگ نظامی، اقتصادی، روانی، سخت، نرم و… جنگ بزرگ دیگری به راه انداخت که تحریف حقایق بود، دشمن به افکار عمومی جوانان روی آورد و موشک های دشمن آماده بمباران ذهن نسل جوان بود.
رسانه های ماهواره ای و فضای مجازی زمینه را برای بمباران فکری فراهم کردند و بی رغبتی جوانان به مطالعه تاریخ و مطالعه ضعیف در کشور باعث شد موشک های دشمن هر روز با تجهیزات بیشتری افکار عمومی را مورد حمله قرار دهند، به طوری که هر آنچه در رسانه ها و فضاهای بیگانگان یا فضای مجازی وجود داشت در سال 1390 تولید شد. فضای واقعی و به عنوان غذا به نسل جوان تزریق شد.مقام معظم رهبری بسیاری از نقشه های دشمن را خنثی کردند.
تبیین جهاد یعنی مطالعه صادقانه تاریخ قبل و بعد از انقلاب اسلامی، دیدن دستاوردهای انقلاب، یعنی دانستن اینکه چرا یک کودک 11 ساله اسلحه به دست گرفته و در میدان جنگ با یکی از قدرتمندترین حاکمان فاسد جهان جنگیده است. (صدام). چرا باید سردار بزرگ این کشور که در دفاع از مرزهای این سرزمین در دفاع از انسانیت لحظه ای کوتاه نیامد، به دست تروریست های آمریکایی به شهادت برسد؟ چرا رئیس جمهور فاسد آمریکا (ترامپ) علناً اعلام کرد که دستور شهادت سردار ایرانی را صادر کرده است، اما برخی همچنان خود را بهشت ​​گمشده آمریکا می دانند؟ تبیین جهاد یعنی درست اندیشی و تصمیم درست یعنی وجدان و غیرت و انسانیت چند تا کلیپ ساخته شده توسط رژیم صهیونیستی و بچه کشی نفروختن!
سیاست چیزی نیست که با چندین ویدئو و تحریف تاریخ قضاوت شود، سیاست نیاز به بصیرت، بصیرت و سواد دارد که عده ای احساس کنند مورخ و استاد با دیدن یک ویدئو هستند، این همان برنامه ای است که دشمن برای نسل جوان این کشور دارد. آماده است، اما جهاد تبیان از جوانان ایرانی می خواهد که واقع بین باشند، واقعیت ها را مطالعه و کشف کنند، گرفتار جنگ روانی دشمن نشوند و بدانند که دشمن دشمن است و هرگز با هم دوست نخواهد شد.
دشمن می خواهد در این سرزمین نفوذ کند و بر آن مسلط شود، محور شیاطین و همه یارانشان بیش از 40 سال از این انقلاب احساس خطر می کنند، دشمن از روحیه جوان ایرانی می ترسد اما دست از نقشه های خود برنمی دارد، دشمن. جوان است که به راحتی فریب می خورد دلبسته است اما این ملت را نمی شناسد و این جوان ها می میرند اما یک وجب انگشت نمی دهند، جوان ایرانی به اندازه همت، باکری، هرازی، ارجمند، سلیمانی و هزاران سردار دیگر باهوش است. ایستادند و تسلیم دشمن شدند قطعاً امروز جوانان نسل جدید انقلاب با رهبری و جهاد هوشمندانه خود در حال تبیین و تبیین حقایق دشمن هستند.
جمهوری اسلامی ایران یکی از مقتدرترین رژیم های دو قرن اخیر است، کشوری که با هولناک ترین تحریم های تاریخی، رهبری دانا و ملتی دلیر با ابرقدرت های زمان مواجه شده و هر روز به قدرت جهانی نزدیک می شود.
تبیین جهاد فرمولی برای پیروزی در جنگ نرم همه جانبه با محوریت شیطان است. تبیین جهاد بیان عادلانه و آگاهانه حقایق در کمال بصیرت و بصیرت است.
به امید قدرتی بیشتر از ایران و مردمی که لایق بهترین ها هستند.

محمدرضا عسکری; آرمندی کارشناس ارشد علوم سیاسی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید