جهاد تبیین و گزارش صحیح توطئه های دشمن را خنثی می کند


ساعت: 09:24
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837669

سردار سلیمانی ایفای نقش همه فعالان انقلابی در عرصه جهاد، تبیین و بیان صحیح و مبتنی بر واقعیات را از تحریف حوادث توسط دشمنان جلوگیری می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار گلمرضا سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز، با اشاره به اهمیت موضوع جهاد در تبیین مقام معظم رهبری، اظهار داشت: در این حوزه با توجه به منویات معظم له نیاز به کار تبیینی به موقع و مناسب است.

وی گفت: بنابراین همه فعالان انقلابی باید با احساس وظیفه در این عرصه تلاش کنند و نقش و سهم خود را در تحقق این مهم ایفا کنند. برای گسترش، توسعه و تعمیق.

رئیس بسیج مستضعفین تاکید کرد: دشمنان با تحریف و وارونه جلوه دادن حقایق و حقایق، نشر اکاذیب، سیاه نمایی و در نهایت ایجاد روحیه یأس و ناامیدی سعی در ترسیم چهره ای متناسب با خواسته های شوم خود از ملت و کشور ایران دارند. در میان مردم.»کردن.

سردار سلیمانی گفت: بر این اساس توسعه جهاد تباین، استفاده بهینه از ابزار و ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی و بیان و بیان داستان های صحیح، صادقانه، کوتاه و مختصر با مردم بیشتر شده است. موفق در این زمینه و دستاوردهای مهم است.

وی افزود: حرکت در این مسیر علاوه بر انجام تکلیف و انجام وظیفه محوله، رضایت رهبر فرزانه انقلاب را نیز به همراه خواهد داشت.

رئیس سازمان مستضعفین «بسیج» گفت: انجام این مهم، دشمنان را از دستیابی به دسیسه ها و نیرنگ های خود باز می دارد و اهداف و نقشه های شوم و شوم آنان را خنثی می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید