جهاد تمام نشده، فقط میدان عوض شده است


ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880516

غلامعلی حیدری گفت: انقلاب اسلامی با سختی ها به این مرحله رسیده است، جهاد به پایان نرسیده است، فقط میدان تغییر کرده است، زمانی جنگ نظامی بود و اکنون تهاجم فرهنگی و محاصره اقتصادی دشمنان است. ملت ایران با تمام وجود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری ظهر امروز در یادواره 64 شهید خندق ساز بدون خندق در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همزمان یادواره 64 شهید خندق ساز استان را برگزار می کنیم.


وی افزود: با مطرح شدن نام جهاد سازندگی خاطره خوشی در ذهن روستائیان و مستضعفین تداعی می شود چرا که این گروه های جهاد سازندگی اقدامات گسترده ای را برای محرومیت زدایی از جمله ساخت مدرسه، حسینیه و… انجام دادند.


استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هدف جنایتکاران منافق از کشتار و شکنجه سازندگان سنگرهای بدون سنگر در دوران دفاع مقدس شیرین کردن کام مردم مناطق محروم از خدمات نظام جمهوری اسلامی نبود. کد می دانست، اما حامیان ظلم باید بدانند که روزی رسوا خواهند شد، همانطور که صدام به بدترین شکل ممکن رسوا شد.


حیدری تصریح کرد: اولین کاری که سنگرسازان در منطقه رزمی یا عملیاتی انجام دادند، ساختن سنگر یا جاده زیر آتش شدید دشمن بود که دشمنان بعثی زیرساخت هایی مانند پل ها، جاده ها و … را از همان ابتدا تخریب کردند. اینجا همان جایی است که سنگرسازان بدون سنگر بودند، وارد میدان شدند و در سخت ترین شرایط نظامی راه را برای رزمندگان هموار کردند.


وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به سختی به این مرحله رسیده است، جهاد به پایان نرسیده است، فقط میدان تغییر کرده است، زمانی جنگ نظامی بود و اکنون تهاجم فرهنگی و محاصره اقتصادی است که دشمنان در مقابل آن قرار داده اند. ملت ایران با تمام وجود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید