جهاد تهاجم فرهنگی دشمنان را تبیین می کند


ساعت: 13:29
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840861

مهدی طیب با اشاره به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر اینکه باید از همه ابزارها برای تبیین استفاده شود، گفت: جهاد تبیین، تهاجم فرهنگی دشمنان را خنثی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ حجت الاسلام مهدی طیب صبح امروز با گرامیداشت حماسه فتح هرمشهر که در دانشکده معارف قرآنی آمل برگزار شد، گفت: شعر سلام فرمانده الهام است. اما این نسل موجود فرهیخته است، نسل بعد و اشک نسل امروز به آموزش دیروز باز می گردد.
وی با بیان اینکه در هیچ مقطعی از تاریخ تهاجم فرهنگی مانند بیست سال گذشته نبوده است، گفت: تهاجم فرهنگی به اندازه بیست سال گذشته نبوده است، فساد سازمان یافته شیطانی در این دوره به شدت انجام می شود. هزینه.
فرمانده قرارگاه عمار به جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: جهاد تبیین امتیاز جهاد بر سیف است.
وی با تاکید بر اینکه هیچ جنگی از سوی پیامبر اکرم (ص) آغاز نشد، خاطرنشان کرد: در تمام جنگ های پیامبر اکرم (ص) شمشیر کشیده شد، همه جنگ ها این گونه بود.
فرمانده قرارگاه عمار، جهاد را واجب کفایی خواند و گفت: جهاد برای مردان واجب است و برای افراد سالم واجب است، اما گاهی در شرایطی که کفایت واجب عینی می شود و همه باید واجب شوند، نوعی دشمنی است. برای انجام آن توجه کنید و نوعی آتش در اختیار شماست، باید دشمن را بشناسید.
طیب ادامه داد: هر چه به درجه فتح نزدیک می شویم آتش دشمن همه جا و بیشتر می شود و برای مقابله با این جهاد توضیح و اطلاع رسانی در برابر آن نیاز است.
وی خاطرنشان کرد: باید ارزش اخبار در شبکه مجازی از بین برود، سپس با انتشار خبر درست، اخبار درج و به مردم منتقل شود تا اطلاعات کافی از فعالیت مخالفان برای پرداخت هزینه اصلی خبر به دست بیاید. و انعکاس اخبار و سپس توجه بیشتر به جوانان.
فرمانده قرارگاه عمار عملیات روانی را آخرین ورود دشمن خواند و تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر آن تاکید کردند و برای رسیدن به استان لازم است این منطقه را تحت پوشش قرار دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید