جهانبخش هواداران فاینورد را ناامید کرد

جهانبخش هواداران فاینورد را ناامید کرد

یکی از حساس ترین دیدارهای لیگ هلند بعدازظهر یکشنبه برگزار می شود. وقتی فاینورد میزبان آژاکس است و این تیم باید این حریف سرسخت را شکست دهد تا در کورس قهرمانی بماند.

فاینورد روز گذشته در جام حذفی هلند با نتیجه 2 بر 1 مغلوب فوتبال تونته شد و از دور رقابت ها کنار رفت. عملکرد ضعیف فاینورد انتقادات فزاینده ای را از بازیکنان این تیم به دنبال داشته و جهانبخش نیز مورد انتقاد کارشناسان فوتبال هلند قرار گرفته است.

آرنه اسلات سرمربی فاینورد پس از پایان بازی گفت که تیم های مهاجم این تیم موقعیت های زیادی را از دست دادند و این منجر به باخت تونته شد.

پس از پایان بازی، رسانه های هلندی به انتقاد از خط حمله این تیم پرداختند و مدعی شدند که سایر مهاجمان فاینورد مانند تیل، لینسن و سانیسترا به طور معمول گلزنی کردند، اما جهانبچ رکورد پایینی دارد و توانسته تنها یک گل در لیگ هلند برای فاینورد به ثمر برساند.

به گزارش آ.د، انتظار می رفت جهانبخش در این فصل پس از 14 بازی (یعنی هر 2 بازی یک گل) در این فصل نزدیک به 7 گل برای فاینورد به ثمر برساند، اما با شکست بدی مواجه شد و نتوانست رکورد خوب خود را در آلکمار فاینورد ثبت کند. تکرار.

رسانه هلندی آمار جهانبخش را ناامیدکننده خواند و مدعی شد جهانبخش نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

با توجه به ترکیب اخیر آرن اسلات در فاینورد، انتظار می رود ستاره ما در دیدار سرنوشت ساز مقابل آژاکس از روی نیمکت شروع کند اما روز یکشنبه سرنوشت جهانبخش چه می شود؟ فاینورد برای کسب عنوان قهرمانی با حریفان سرسختی مانند آژاکس و آیندهوون روبرو می شود و باید بتواند آنها را در مسابقات رو در رو شکست دهد.

دیدگاهتان را بنویسید