جهان به سرعت حرکت می کند


ساعت: 10:47
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887573

دیدار سرپرست فدراسیون با کادر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی برگزار شد

دیدار سرپرست فدراسیون و نایب رئیس با کادر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در فاصله کمتر از 40 روز مانده به مسابقات جهانی صربستان، دیدار علیرضا دبیر و اعضای کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در محل مسابقات کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد. فدراسیون کشتی


منشی: آزاد و فرنگی نداریم. کشتی یکی است

علیرضا دبیر فدراسیون کشتی ابتدا ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و یاران مکرمش را تسلیت گفت و در ادامه اظهار داشت: زمان کمی تا آغاز مسابقات جهانی باقی مانده است. به صربستان فرستاده شد و ما به دنبال این جلسات هفتگی هستیم یا هر 10 روز یکبار ادامه دهید. این جلسات برای حل مشکلات احتمالی برگزار می شود.

منشی اضافه کرد: مواردی مانند حمل و نقل، غذا، محل اقامت، امکانات و هر چیزی که فکر می کنید می توانیم برای من بفرستید تا در اسرع وقت برطرف شود.

رئیس فدراسیون کشتی همچنین گفت: دوستان ما باید ثابت کنیم که به حق ورزش اول ایران هستیم و مردانگی خود را به دنیا اعلام کنیم البته این کار با همدلی و کنار گذاشتن این موضوع انجام می شود. آزاد و خارجی هستند چون همه ما یکی هستیم و کشتی جمهوری اسلامی ایران است و باید قدر بدانیم که کشتی می تواند در 20 وزن در مسابقات جهانی و 12 وزن در مسابقات المپیک شرکت کند تا شانس کسب مدال داشته باشد.

منشی تصریح کرد: نباید به دنبال تبلیغ خود باشیم و کار باید مورد برکت خداوند باشد. اگر زمانی بخواهیم خودمان را نشان دهیم، شکست خواهیم خورد.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: 2 نفر بزرگسال در فدراسیون کشتی دارم. یکی محمد بنا و دیگری محسن کاوه، رابطه ما مثل برادر بزرگتر با برادر کوچکتر است و نظر این دو نفر برای من بسیار محترم است. بعد از این دو بزرگ، حمید سوریان و پیمان صادق هستند، آنها هم برای من محترم و عزیز هستند و این 4 نفر در کنار من هستند و در تمام کارهایم با آنها مشورت می کنم. علی محمدی هم به عنوان برادر کمک می کند و از زحمات این بستگان قدردانی می کنم.

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه همانطور که گفتم نباید کشتی آزاد و کشتی خارجی را از هم جدا کرد، گفت: محمد بنا نه تنها مایه افتخار کشتی خارجی است بلکه مایه افتخار کشتی ایران است مانند جهان پهلوان تهتی. حمید سوریان، عباس جدیدی، علیرضا حیدری، امید نوروزی، قاسم رضایی، برادران خادم، حسن یزدانی و اخوان افتخار مبارزات ایران هستند. جدا از هم دیدن مبارزه آزادی و برون مرزی فکر بسیار اشتباهی است و تا روزی که من در فدراسیون هستم، مبارزه یکی است. من هم تمام تلاشم را برای مبارزه انجام می دهم.

وی افزود: از همه شما می خواهم که پشت سر هم بایستید و در امور همدیگر را نصیحت و کمک کنید. اگر اتفاقی افتاد، آن را روی همدیگر بگذارید تا مشکل حل شود و من دوست دارم دوستی جایگزین رقابت شود، زیرا در اینجا ما رقیب نیستیم، بلکه همه یکی هستیم.

منشی گفت: من می ایستم تا از همه استرس ها و مشکلات جلوگیری کنم تا در آسایش و آرامش تمرین کنید. من از شما انتظار دارم که تمام تلاش خود را برای گرفتن بهترین نتیجه انجام دهید.

منشی با قدردانی از زحمات محمد بنا و پیمان درسکار گفت: از این دو عزیز که برای خودشان چیزی نخواستند و هر چه خواستند برای مربیان و کشتی گیران بود واقعا ممنونم و من وظیفه دارم به خواسته هایشان عمل کنم. درخواست ها.

وی با تاکید بر اینکه امروز کشتی های برتر دنیا با آنالیز به موفقیت هایی دست یافته اند، گفت: اتاق آنالیز حرفه ای در خانه کشتی شهید هادی تدارک دیده شده است و اکنون زمان تماشای فیلم و تحلیل است و آن را به شب 24 رها نکنید. مسابقه . اکثر کشتی گیران دوست ندارند مسابقاتی را که باخته اند تماشا کنند، اما از آنها می خواهند که فیلم کشتی را تماشا کنند تا بتوانند نقاط ضعف را به حداقل برسانند و نقاط قوت را به حداکثر برسانند و این در نتیجه گیری بسیار موثر است.

منشی دور بودن از استرس را برای کشتی گیران بسیار مهم دانست و گفت: کشتی گیران را بعد از تمرین تنها نگذارید تا سریع به اتاق هایشان بروند و وقت خود را در فضای مجازی بگذرانند. یک کشتی گیر باید همزمان سختی و فشار تمرین و استرس را از بین ببرد. فضای سبز، استخر و بازی های سالمی را برای اردوی تیم ملی فراهم کرده ایم و از کشتی گیران می خواهیم که ساعاتی از وقت خود را برای این امر صرف کنند. در عین حال فضایی را فراهم کنید تا با هم غذا بخورند یا غذا بخورند تا از استرس و فشار روانی فرار کنند.


a4ec2aed 1b9d 49fa 9776 8b8ad3e5e36d خبر خاکستری


سوریان: کشتی دنیا به سرعت حرکت می کند

حمید سووریان نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: یکی از مشکلاتی که در مسابقات جهانی نروژ و قهرمانی نوجوانان جهان در ایتالیا دیدم، پیشرفت سریع کشتی در کشورهای مطرح جهان بود.

وی گفت: درست است که ما تمام تلاش خود را می کنیم اما بدانید که کشتی دنیا با سرعت در حال حرکت است و آنها نیز ما را به خوبی آنالیز می کنند. ما همچنین باید سرعت خود را افزایش دهیم و کشتی های آنها را به خوبی تجزیه و تحلیل کنیم، در غیر این صورت زمین را به کشورهای دیگر از دست خواهیم داد و این یک واقعیت است.

دارنده 7 مدال طلای المپیک و جهان گفت: برخی کشورها سرمایه گذاری خوبی در کشتی انجام داده اند و به برکت علم روز و تحلیل کشتی به موفقیت هایی دست یافته اند. استفاده لازم را داشته باشد.


fb4a79c2 3bcf 470d b6cf e5979451430e خبر خاکستری



دیدگاهتان را بنویسید