جواد نکونام خود را بازنده مقابل استقلال می داند؟ عصبانیت از هواداران پرسپولیس

جواد نکونام خود را بازنده مقابل استقلال می داند؟  عصبانیت از هواداران پرسپولیس

استقلال در شرایطی باید به مصاف فولاد خوزستان برود که در جدول با پرسپولیس 6 امتیاز فاصله دارد. مشکلی که باعث شده برخی استقلال را قهرمان لیگ بدانند. اما بسیاری از هواداران پرسپولیس همچنان منتظر اتفاقات فوتبالی هستند تا این لیست در 4 هفته پایانی لیگ به سود خود بازگردد.

البته یکی از امیدهای اصلی قرمزها برای دیدار امشب استقلال مقابل فولاد و شکست احتمالی شاگردان مجیدی مقابل مربی ای است که از هم اکنون آمار خوبی برابر سرمربی فعلی آبی ها دارد. اما صحبت های نکونام در نشست خبری دیدار با استقلال حالا با واکنش تند هواداران پرسپولیس مواجه شد.

نکونام شب گذشته درباره قهرمان استقلال گفت: بازی روی میز به خصوص برای استقلال بسیار مهم است. چهار بازی تا قهرمانی باقی مانده و تمام تمرکزشان این است که بتوانند عنوان قهرمانی را کسب کنند. البته فکر می کنم این تیم قهرمان شد چون از دست دادن هشت امتیاز در چهار بازی خیلی سخت است.

همین جملات کافی بود تا هواداران پرسپولیس انگشت اتهام نکونام را نشانه بروند چرا که معتقدند نکونام به جای تشویق بازیکنان تیمش به پیروزی مقابل استقلال، به قهرمان رقیب در دیدار مقابل استقلال تبریک گفت و اعلام کرد که بعید است این تیم شکست بخورد. امتیاز می دهد. اگر با شکست احتمالی استقلال مقابل اهواز و همچنین با پیروزی سرخ ها در سیرجان، اختلاف امتیاز دو تیم مبارز در بالای جدول به 3 امتیاز می رسید و در 3 هفته اخیر اتفاقات دیگری می افتاد.

اگرچه ممکن است تمام این اتفاقات در طول فصل رخ ندهد، اما هواداران پرسپولیس همچنان روی کاغذ شانس پیروزی برای تیمشان را دارند و به همین دلیل از نکونام به خاطر اظهاراتش در مورد دیدار مقابل استقلال به شدت عصبانی هستند.

به نظر می رسد اتفاقی که هفته گذشته مقابل پرسپولیس برای مهدی تارتار رخ داد، این هفته متفاوت در انتظار نکونام باشد. با این تفاوت که این بار ممکن است نکونام مقصر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید