جوانان تماشاگر اصلی گام دوم انقلاب هستند


ساعت: 15:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815243

مصطفی گیوزانی گفت: جهاد تبیین در بین جوانان جوانانی است که با توجه به شرایط کشور در مقابله با چالش ها می توانند الگوها و سیاست های نظام را با بصیرت افزایی و حتی خط شکنی ارائه دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی جوزانی، فعال سیاسی گچسارانی در گفت و گو با صبح زاگرس; وی در خصوص تبیین ابعاد گام دوم انقلاب در جامعه گفت: اگر بخواهیم به فرمایشات و بیانات رهبری بپردازیم، می بینیم که این فرمایشات و فرامین تابع یک سری دستورات است. دومی را گرفتند و سپس دستور جهاد توضیح دادند.

وی افزود: از این رو، جهاد تبیین در بین جوانان، جوانانی است که با توجه به شرایط کشور در مواجهه با چالش ها، الگوها و سیاست های نظام را با روشنگری و حتی خط شکنی ارائه کنند تا او می تواند خود را از دیگران متمایز کند: «سیاست های اصولی و صحیح نظام که برخاسته از آرمان های امام (ره) و انقلاب است، نباید درگیر حاشیه نشینان شود و آلوده به برخی مواضع غیر مرتبط با این سیاست ها نشود. .

جوزانی افزود: طبیعتا در این شرایط جوانان بهترین گزینه برای ترویج جهاد بر تبیین هستند چرا که اسیر اصول گرایان نمی شوند که خود را مسلخ انقلاب می نامند و در حوادث مختلفی مانند برجام و فساد شاهد هستیم. بحث هایی که اکثر سیاستمداران محافظه کار هستند. «آنها تمرین کردند، جوانان به میدان رفتند و ضمن افشاگری مطالبه کردند.

این فعال سیاسی گچسارانی ادامه داد: البته نباید فراموش کرد که اگر جهاد تبیین قانون شده و در چارچوب ها و بخشنامه ها قرار گرفته است، باید قبل از ثمر و رشد آن را خاتمه یافته بدانیم.

وی افزود: همانطور که بیان شد، همه می دانیم که هر چه مصلحت اندیشی و محافظه کاری در مسیر انقلاب داشته باشیم، آن را به مسلخ و مسلخ کشانده ایم. حتی غلبه بر یک ژست به ظاهر انقلابی، ورود عملی به عرصه مواضع انقلابی خواهد بود.

یوسانی ادامه داد: بنابراین محافظه‌کاری نمی‌تواند با این مشکل کنار بیاید و نیاز مبرمی به تغییرات جهانی در حکمرانی و واگذاری کار به دست جوانان است. انقلابیونی که مواضع انقلاب را در گوش انقلابیون محافظه کار می گیرند، حامیان و سفارش دهندگان حلقه بنامیم و آن را تغییر مدیریتی بنامیم.

وی افزود: اگر این مهم و تغییرات حاکمیتی به درستی اجرا شود، جوانانی که با هیچ شخص و جناحی اخوت نکرده اند، جز به نفع نظام و انقلاب، در مناصب انقلابی قرار بگیرند و در جایگاه های مهمی قرار بگیرند. موقعیت ها و مسائل مختلف از جمله برجام «می توان گفت انقلاب در گام دوم خود به رشد جدیدی در آرمان گرایی و انقلابی گری رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید