جوانان تیم ملی فوتسال را قهرمانی می دانیم / از ابتدا به دنبال قهرمانی آسیا بودیم.


ساعت: 11:00
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902093

عضو هیات رئیسه و رئیس کمیسیون فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: این جوان شدن در تیم ملی را یک دستاورد بزرگ و یک دستاورد بزرگ می دانیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ احسان اصولی عضو هیأت مدیره و رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال پس از شکست شب گذشته تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل ژاپن در جام ملت های آسیا گفت: به دنبال چه بودیم و چه بودیم. هدفش قهرمانی بود، اما واقعیت این است که تیم ملی فوتسال با جوانان و حمایت هایی که برای فوتسال ساخته شده و با آن بازی های چشم نواز، فنی و قدرتمندی که تیم ملی در این رقابت ها به نمایش گذاشت قهرمان است.

وی در ادامه درباره این رقابت ها گفت: تیم ایران در دیدار مقابل ژاپن بسیار قدرتمند به نظر می رسید. بعد از بازی با رئیس فدراسیون در گروه بازیکنان صحبت کردیم و گفتیم تیم ما قهرمان است. شاید خیلی از بازیکنان ما برای اولین بار بازی بین المللی داشتند و خیلی خیلی زیبا و قوی بازی کردند. لذا این جوان سازی را یک قهرمانی و یک دستاورد بزرگ می دانیم. به بازیکنان و سرمربی تیم اعلام کردم که برنامه ریزی ما برای جام جهانی از فردا آغاز می شود.

رئیس کمیسیون فوتسال فدراسیون فوتبال در پایان گفت: هدف ما قهرمانی در جام جهانی خواهد بود و با قدرت برنامه ریزی می کنیم. با قدرت و انگیزه بیشتر جلو خواهیم رفت. از شمسایی و کادر فنی تیم ملی و همچنین بازیکنان و رئیس فدراسیون فوتبال تشکر می کنم. من هم به مردم عزیزمان قول می دهم که از فردا با تمام توان کارمان را برای رسیدن به سکوی جام جهانی آغاز کنیم.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید