جوانان ما دارند ریشه ظلم و استکبار را می سوزانند


ساعت: 10:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917074

راستینه گفت: دشمنان از طریق غول های رسانه ای خود سعی دارند ذهن جوانان ما را منحرف کنند اما کورکورانه می خوانند. جوانان ما در دستان ایران اسلامی بزرگ شده اند و ریشه ظلم و استکبار را می سوزانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد راستین نماینده مردم شهرهای شهرکرد، سامان و بن در شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ وی بیان کرد: یکی از دلایل اتفاقات اخیر سرنگونی داعش و بیرون راندن آمریکا از منطقه بود که جوانان حرم ما از آن حفاظت کردند.

وی با اذعان به اینکه دنیا با ابرقدرتی چون جمهوری اسلامی مواجه است، تصریح کرد: همه دنیا در یک طرف ایستادند و ایران با همه تهدیدات بین المللی مواجه شد.

راستین افزود: ایران در حال حاضر کشور قدرتمندی است که روی پای خود ایستاده و قدرتمند است و این قولی است که برای تشکیل تمدن اسلامی داده اند و آمریکا از این موضوع بسیار ناراحت است.

وی تصریح کرد: ایران به عضویت سازمان شانگهای در می آید و فضای منطقه برای شما هموار می شود و دشمن جدیدی برای آمریکا شکل نمی گیرد، ساختار جهان تغییر می کند و به همین دلیل آمریکا عصبانی است. .

راستین ادامه داد: این نظام، نظام قدرتمندی است، وقتی عده ای به این نظام سنگ می زنند، دشمنان خوشحال می شوند و از طریق غول های رسانه ای خود سعی در تحریف ذهن جوانان ما دارند، اما جوانان کور خوانده اند. ما در دستان ایران اسلامی بزرگ شدیم و ریشه ظلم و استکبار را سوزاندیم.

وی خاطرنشان کرد: من به رسانه های شرور که پیام های کذب منتشر می کنند می گویم اشتباه نکنید. اگر جوانی اشتباه می کند از روی نادانی است، جوانان ما پشت سر ایران و میهن خود ایستاده اند.

راستینه با تاکید بر اینکه اگر امروز در کشور ما آشوبی به وجود بیاید باید تاوان آن را آن سوی مرزها بپردازید، گفت: برای ملت ما افتخار بزرگی است که تشییع جنازه حاج قاسم به میدان آمد نه این مردم که تشییع کردند. توسط فضای مجازی گمراه شدند که کارمندان ما نیز مقصر هستند.

وی یادآور شد: مسئولان و بزرگان یک شهر موظفند امید آفرینی کنند و جوانان را به نظام علاقمند کنند و از آنها حمایت کنند.

روستین افزود: اگر نقاط قوت را نادیده بگیرید، اگر از ولی خود محافظت نکنید، جز زیر لگد دشمن بیدار نمی شوید.

با اشاره به اینکه اگر بسیج و سپاه نبودند، داعش آبروی ما را می برد، گفت: درود بر عزت بسیج و بچه حزب اللهی که در کنار کشورشان ایستادند و می ایستند.

راستین با تاکید بر اینکه نظام انقلاب اسلامی ایران این ظرفیت را ایجاد کرده که همه مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند، گفت: رهبر این نظام می گوید من هم باید پاسخگوی مردم باشم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: حجاب برای زن ایرانی محدودیت نیست، بلکه باعث رشد و تعالی او می شود.

راستینه همچنین گفت: امید به زندگی زنان ما از 50 سال به 75 سال رسیده است، 60 درصد دانشجویان این کشور را دختران ما تشکیل می دهند، نیمی از پزشکان و متخصصان ما را زنان تشکیل می دهند، ایران اسلامی ظرفیت رشد بانوان را به طور کامل فراهم می کند. دشمن این را فهمیده و نمی‌خواهد چنین اتفاقی بیفتد.

وی با تاکید بر اینکه زنان و دختران را در چشم ناموس این سرزمین می بینیم، گفت: حجاب خط تمدن ماست، می خواهند حجاب زنان ایرانی را بدزدند.

وی در واقع با اشاره به اینکه اگر تمدن غربی سکوت کند تمدن اسلامی ما رو به رشد است، گفت: حجاب برای حفظ بنیان خانواده ضروری است.

وی خطاب به آقای خاتمی گفت: آقای خاتمی شما رزمنده بودید، باید اعدام می شدید، اما با آشتی درست شما انجام شد. امروز نمی فهمید که شعار زن برای زندگی آزاد، قداست خانواده در کشور ماست. شما به لیس غربی ها عادت کرده اید.»

راستین یادآور شد: دشمن به دنبال پیشرفت زنان نیست، به دنبال تعرض به تمام اعتقادات دینی زنان این نظام است، دوباره تیراندازی کرده اند اما موفق نمی شوند.

وی در پایان گفت: اگر آمریکا می توانست کسی را نجات دهد، ملت خودش را نجات می داد، بنابراین نمی تواند مسیری برای جوانان ما تعیین کند.




انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید