جوانان مدال آور را در بازی های بحرین رها نکنید

ساعت: 12:56
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792393

سومین دیدار بازی های پاراآسیایی هانگژو برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سومین جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی هانگزو در کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود حسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک و با حضور علی رگاتی مدیرکل ارزیابی و نظارت وزارت ورزش و جوانان مظلومی برگزار شد. ، رئیس فدراسیون نایب رئیس کمیته، دبیر اجرایی کمیته، کمیته بین المللی، فنی، مالی و روابط عمومی و نمایندگان فدراسیون های شرکت کننده در بازی ها برگزار شد.

در این جلسه بر اساس جلسات قبلی کمیسیون های فنی در رشته های مختلف، جداول کمیته ملی پارالمپیک از برنامه های دو و میدانی، وزنه برداری، والیبال نشسته، جودو، بسکتبال با ویلچر، فوتبال پنج نفره، فوتبال، شطرنج، شنا حمایت می کند. ، تکواندو، تیراندازی با کمان، تیراندازی با کمان، دوچرخه سواری و تنیس روی میز توسط سلگی مدیر فنی کمیته ملی پارالمپیک ارائه شد.

برنامه قایقرانی به دلیل عدم تشکیل جلسه کمیته فنی به جلسه بعدی موکول شد و بررسی وضعیت بدمینتون نیز در دستور کار مشترک کمیته و فدراسیون قرار گرفت.

در این جلسه رئیس کمیته ملی پارالمپیک با اشاره به اینکه در ارزیابی وزارت ورزش از سوی فدراسیون ها موضوع ورزش معلولان به عنوان یک شاخص در نظر گرفته شده است، گفت: فدراسیون ها باید بهتر از گذشته کار کنند.

خسوری وفا با اشاره به موفقیت جوانان در بازی های بحرین تاکید کرد: جوانان نباید از سوی فدراسیون ها رها شوند چرا که امیدهای آینده آنها کسب مدال است.

دیدگاهتان را بنویسید