جوانان کرمانشاهی انتظار هیجان مسابقات اتومبیل رانی را دارند


ساعت: 15:35
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877774

جوانان کرمانشاهی سال هاست که منتظر مکانی برای مسابقات اتومبیلرانی هستند و برای تحقق این آرزوی دیرینه منتظر سفر رئیس جمهور هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، هر ورزشی هیجان خاص خود را دارد و رشته اتومبیل رانی و موتورسواری نیز هیجان خود را دارد و چون برخی از جوانان هیجان را در سرعت می بینند این ورزش در بین جوانان بسیار محبوب است.


توجه و توسعه زیرساخت های لازم برای این رشته ورزشی، شهروندان و دست اندرکاران راندن خودرو و موتورسیکلت را با قوانین و مقررات صحیح رانندگی آشنا می کند که با برنامه ریزی مناسب مسئولان مربوطه و ایجاد امکانات مناسب، کارنامه قابل قبولی در این زمینه دارند. .


صنعت خودرو در کرمانشاه پیشرفت چشمگیری داشته است


محمدجواد کورانی در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: رشته اتومبیلرانی کرمانشاه پیشرفت چشمگیری داشته و کادر ملی داریم.


رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه افزود: در رشته اندرو، موتور کراس، اسلالوم و آفرود جایگاه ملی داشتیم.


وی افزود: با مساعدت استاندار سابق پروژه پنج هزار متری چند پیست کرمانشاه در دهکده المپیک با وام دو میلیاردی اعطا شد.


کرانی گفت: حدود سه سال از نوسازی این پروژه می گذرد اما هنوز خاکبرداری انجام می شود و منتظر هستیم تا بودجه آن مشخص شود.


وی با اشاره به اینکه حدود 400 مربی در استان داریم گفت: با راه اندازی این مکان علاقه مندان به موتورسواری و اتومبیلرانی به صورت آکادمیک در این رشته آموزش دیده و وارد دنیای قهرمانی خواهند شد.


5abcae8a 92df 4286 8af3 992fb3587fd0 خبر خاکستری


رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی استان کرمانشاه با بیان اینکه افرادی که هیجان زده و ریسک گریز هستند و می خواهند این هیجان را تخلیه کنند به چنین پیستی نیاز دارند، گفت: از استاندار محترم و مدیرکل ورزش مساعدت لازم را داریم. .


برای تکمیل این پروژه حدود 10 میلیارد تن اعتبار نیاز است


صابر رحیمی در گفت و گو با مرصادنیوز اظهار داشت: راه اندازی بزرگراه چند منظوره به تکمیل زیرساخت های این میدان برای علاقه مندان استان کمک می کند.


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: از حدود سه چهار سال پیش پروژه آفرود و طرح سرعتی اسب سواری با هم در دهکده المپیک راه اندازی شد.


0c534bbf 33b2 4cbc 8fa9 16e8c5258bfb خبر خاکستری


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: برای تکمیل این پروژه حدود 10 میلیارد تن اعتبار نیاز است که امیدواریم در سفر آتی ریاست جمهوری محقق شود.


وی افزود: با ساخت این پیست می توانیم میزبان مسابقات اتومبیلرانی مختلف کشوری و بین المللی در کرمانشاه باشیم که می تواند برای رشد گردشگری استان نیز موثر باشد.


رحیمی گفت: در حال حاضر مکان استانداردی برای این رشته نداریم و علاقه مندان به این رشته هم اکنون در پارکینگ مجموعه ورزشی 15 هورد تمرینات خود را انجام می دهند.


a122c59c af24 4cea a2be 1d1d270540dc خبر خاکستری

علت تاخیر در ساخت پیست چند منظوره اتومبیلرانی در دهکده المپیک کرمانشاه کمبود اعتبارات است و عنوان می شود: به دلیل عدم توزیع اعتبار هنوز وارد فاز اجرایی نشده است.

به گزارش مرصادنیوز، باید در نظر داشته باشیم که مثلاً همه نمی توانند فوتبالیست شوند و اصلاً همه نباید یک ورزش را دوست داشته باشند، بنابراین باید سیاست خود را تغییر دهیم و ورزش های دیگر را ارزیابی کنیم. می توانیم استعدادهای مختلف را شناسایی کرده و به صورت اصولی مدیریت کنیم.

وقتی جوانی بخواهد انرژی خود را تخلیه کند و بستری برای او وجود ندارد، گاهی می بینیم که این انرژی مضاعف در مواردی مانند پرخاشگری یا بطالت در قلیان آزاد می شود، اگر این جوان را به ورزش ببریم، شاید روزی . قهرمان اخلاقی می شود او به منطقه خود افتخار می کند زیرا در یک محیط ورزشی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید